امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/15 1396


گروه بازار پول - نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی نور با حضور جهانگیری معاون اول رئيس جمهور و اردكانيان وزير نيرو  و با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان یزد به بهره برداری رسيد.

به گزارش رازپول، نیروگاه خورشیدی مذکور با تسهیلات 15 میلیون دلاری بانک صنعت و معدن و ميزان اشتغالزايي مستقيم 11 نفر به بهره برداری رسیده است.

همچنین نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی دیگری توسط این شرکت با تسهیلات این بانک در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا می باشد که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در طول چند سال گذشته بانک صنعت و معدن نقش به سزایی در تامین مالی پروژه های نیروگاهی کشور داشته که 3000 مگاوات از توليد پروژه های تامین مالی شده وارد مدار برق سراسری شده است.

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان:

شرکت مجتمع فروآلیاژ رباط با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید

فاز دوم طرح شرکت مجتمع فروآلیاژ رباط با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان کرمان به بهره برداری رسید.

شرکت مذکور با تسهیلات سرمایه ثابت 13 میلیارد تومانی و سرمایه در گردش 7 و نیم میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

محصولات تولیدی شرکت مجتمع فروآلیاژ رباط که در شهرستان رفسنجان واقع شده، فرومنگنز و فروکروم است که این شرکت در مجموع  برای 70 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

گفتنی است بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 86 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان کرمان پرداخت كرده است.

افتتاح طرح تولید روغن موتور شرکت آریاپالایش دنا با تسهیلات بانک صنعت و معدن

طرح توليد روغن موتور شركت آرياپالايش دنا با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در ياسوج به بهره برداري رسيد.

معدن در مراسم افتتاحيه اين طرح كه باحضور مسئولين استاني انجام شد اهميت نقش بانك صنعت و معدن در تامين مالي به موقع و همكاري موثر در پيشبرد طرح ياد شده مورد تاكيد فرماندار شهرستان بويراحمد، رئيس سازمان صنعت معدن وتجارت استان، رياست شركت شهرك هاي صنعتي و بويژه مجري قرار گرفت.

طرح توليد روغن موتور شركت آرياپالايش دنا با ظرفيت2500 تن در سال با بهره مندي از 1.5 ميليارد تومان تسهيلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده و براي 20 نفر اشتغال ايجاد كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود