امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/6 1396



گروه بازارپول- مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به کمپین محیط زیستی این بانک با عنوان #همین_یک_زمین اظهار داشت: رفع آلودگی هوا وظیفه یک ارگان یا سازمان نیست، بلکه موضوعی است که همه در مقابل آن مسئولیم و باید برای رفع آن تلاش کنیم.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، حدود دو هفته پیش اگر از میدان آزادی گذر می کردید، شاهد توقف تعدادی از ماشین‌ها برای تعویض فیلتر هوا بودید. بسیاری از آنهایی که ایستادند و فیلتر هوای خود را تعویض کردند، نمی‌دانستند که داستان از چه قرار است.

چند جوان از روی یک تابلو فیلترهای تمیز را برداشته و جای آن فیلترهای کثیف را می‌گذاشتند. وقتی از مردم در مورد ارتباط موضوع با نهالی که به آنها داده می‌شد سوال می‌کردند با واژه نمی‌دانم مواجه می‌شدند.

از محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، که این اجرا را در راستای روز هوای پاک با کمک یک تیم جوان و دغدغه مند اجرا کرد، موضوع را پرسیدیم و اینکه چرا اینبار ماشین‌ها به نوعی هدف یک پرفورمنس آرت قرار گرفتند؟

استاد گفت: یکی از معضلاتی که امروز جامعه با آن درگیر است بحث آلودگی هوا از طریق وسایل نقلیه است، موضوعی که در فصل زمستان به دلیل وارونگی هوا بیشتر نمود پیدا می‌کند و ما هم با توجه به اینکه مسئولیت اجتماعی بانک را در حوزه محیط زیست تعریف کرده ایم، سعی کردیم با اجرای یک برنامه در محیط شهری نظر مردم به این موضوع جلب کنیم، که ماشین‌های آنها برای اینکه بتوانند درست کار کنند و هوای شهر را کمتر آلوده کنند نیاز به رسیدگی دارند.

وی با اشاره به این نکته که کمپین همین_یک_زمین متعلق به همه مردم است، افزود: هر کدام از ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که به اندازه خودمان باید در حفظ محیط زیست و رفع آلودگی هوا و مسائل و دغدغه‌های کشور نقش داشته باشیم، پس باید مسئولیت پذیر باشیم و نقش خود را ایفا کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اظهار امیدواری کرد با اجرای این قبیل فعالیتهای اجتماعی به عنوان یک سازمان دغدغه مند نقشی هرچند کوچک در رفع مشکلات عمومی داشته باشند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود