امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/26 1396

گروه بازار پول - مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از ارتقای سامانه های پرداخت الکترونیک و اتصال به نسخه جديد شبکه شتاب با عنوان"شتاب 7" در این  بانک خبر داد.

به گزارش رازپول به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، میثم نمازی با اعلام این خبر و با بیان اینکه مستندات فني نسخه جدید سوییچ شتاب  پس از طراحي و تدوين توسط بانک مرکزی در اختيار کليه بانک ها قرار داده شد تا بر اساس آن ارتقاء لازمه به وجود آيد،گفت: با توجه به ارتقا نسخه جديد شتاب از سوی بانک مرکزی ، کلیه بانک ها موظف به تغییر پروتکل خود به نسخه مذکور شدند.

نمازی با اشاره به عملیاتی شدن استفاده از نسخه جديد شتاب در بانک شهر، افزود: با عملیاتی شدن این نسخه ، علاوه بر تراکنش های موجود ، تراکنش‌هاي مرتبط با کيف پول الکترونيک ، انتقال از کارت به حساب و ... ، از طريق بانکها و اتصال به شبکه شتاب به مشتریان در آینده نزدیک ارايه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نسخه جديد شتاب تغييرات گسترده اي به وجود آمده است، تصریح کرد:افزايش تنوع خدمات شتاب متناسب با فضاي گسترده کسب‌ و‌کار، ارتقاي امنيت و همسويي با محيط هاي بين المللي از مهم ترین ویژگی های این نسخه  می باشد .

نمازی تاکید کرد: اين مجموعه تغييرات در راستاي نياز هاي جديد شبکه بانکي ، به کارگيري استانداردهاي نوين و ظرفيت سازي مناسب صورت گرفته است.

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه  استانداردهاي امنيتي در نسخه جدید نسبت به ويرایش قبلي تغيير گسترده ای يافته است،ادامه داد: این امر منجر به ارتقاي امنيت سيستم‌هاي بانک‌ها خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود