امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/6 1396

 گروه بازارپول - مدیرعامل بانک سینا اعلام کرده است که بهبود فرایندها و تغییر در ترکیب سپرده ها به سمت سپرده های ارزان قیمت، از عمده فعالیت های این بانک است .


پیشرو مدیرعامل بانک سینا با تشریح اقدامات انجام شده اعلام کرده است که بهبود فرایندها و تغییر در ترکیب سپرده ها به سمت سپرده های ارزان قیمت، از عمده فعالیت های این بانک است و با اجرای برنامه ها و سیاست های مناسب و معرفی محصولات توسعه ای جدید به ویژه در بخش خدمات غیرمشاع عملکرد مطلوبی را طی سال گذشته داشته به طوری که تعهدات بابت اعتبارات اسنادی در سال 95 نسبت به سال 94 از رشد 2006 درصد و تعهدات بابت ضمانت نامه ها نیز از رشد 89 درصد برخوردار شده است. کارمزدهای دریافتی بانک نیز از رشد 17 درصدی برخوردار شده است.نکته مهم برآیند عملکرد بانک کنترل هزینه هاي پرداختی به سپرده گذار است که نسبت به سال گذشته نيز بهبود یافته است.

اما بررسی های دقیقتر آماری در سال جاری گفته های وی را تائید می کند . بر این اساس طی دوره 9 ماهه این بانک جمعا 17هزارو ۶77 ميليارد ریال درآمد حاصل از سود تسهيلات اعطایی مشاع کسب کرده است که معادل ۶۵درصد از بودجه پيش بينی شده است و در عين حال نسبت به دوره مشابه سال گذشته نيز سطح درآمد از این محل تغييري نداشته است.

در سوي دیگر بانک 1۶هزار و ۶71ميليارد ریال سود به سپرده گذارانش پرداخت کرده که ۶۵ درصد از بودجه محقق شده است و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نيز کاهش 7 درصدي دارد که نشان از کنترل هزینه هاي پرداختی به سپرده گذاران است.

سينا طی نيمه اول سال ۶1 ریال به ازاي هر سهم معادل ۴0 درصد از سود پيش بينی شده 1۵1 ریال را شناسایی کرده بود و انتظار ميرود با افزوده شدن سایر درآمدها مشکلی در تحقق سود نداشته باشد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود