امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
09/26 1396

 گروه بازارپول - مدیرعامل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره میربیزنس بانک با مقامات عالی آستراخان روسیه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار که گزارش آن در رسانه های مختلف روسیه بازتاب فراوانی داشت، با اشاره به تاکید رؤسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه بر لزوم گسترش روابط همه جانبه دو کشور، گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان را از اولویت های اساسی میربیزنس بانک دانست و گفت: اقدامات ما در این زمینه پیوسته بهبود و توسعه خواهد یافت.

استاندار آستراخان روسیه نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مقامات ارشد بانک ملی ایران و میربیزنس بانک، تاکید کرد: این بانک در گسترش روابط تجاری دو کشور سهم قابل قبولی داشته است.

وی افزود: گسترش بیش از پیش روابط بانکی در تمامی زمینه های بازرگانی، اقتصادی و توریستی مد نظر ماست.


مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است


مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است، گفت: امروز حساب های بانک ملی ایران از همیشه شفاف تر و روشن تر است.

محمد رضا حسین زاده  با بیان این که بانک، یک موسسه مالی و بنگاه تجاری است، افزود: حساب ها و صورت های مالی بانک به طور کامل شفاف و قابل نظارت است.

به گفته وی، همه امور بانک ملی ایران در حوزه حسابداری و مالی به صورت سیستمی اداره می شود که نتیجه آن افزایش شفافیت است، به طوری که تمام حساب ها، اقدامات مالی و امور بانک در  هر لحظه قابل رصد است.

حسین زاده اظهار کرد: با این روش، احتمال تخلف و انحراف در عملکرد به شدت پایین می آید و از این جهت بانک ملی ایران در نظام بانکی سرآمد است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود