امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
09/18 1396

گروه بازارپول - شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روحیه جهادی در كشور حاکم باشد می توان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام های اساسی برداشت؛ خوشبختانه بانک صنعت و معدن در این موضوع كارنامه قابل قبولی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: حمایت این بانک از تولید و صادرات در راستای سند چشم انداز و برنامه تدوین شده دولت و مجلس از اهمیت خاص و بالایی برخوردار است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک پویا، فعال و با نشاط است که در جهت حمایت از صنعت و معدن کشور گام های اساسی را برداشته و تدبیر، درایت، ابتکار عمل و استفاده از فناوری های روز تیم مدیریتی باعث موفقیت این بانک شده است.

حسن پور بیگلری بیان داشت: بانک صنعت و معدن در  بحث گسترش ارتباطات بین المللی با سرعت زیاد در حال حرکت است و در دوران قبل و پس از تحریم ها موفقیت های چشمگیری را در اين زمينه کسب کرده است.

اعطای311 میلیارد تومان تسهیلات به استان یزد

مبلغ 311 میلیارد تومان در سال 1395 از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی استان یزد پرداخت شده است.

 سهم استان یزد از کل تسهیلات پرداختی اين بانك به استان هاي كشور در سال گذشته 4 درصد است.

این تسهیلات به منظور ایجاد، توسعه و تکمیل، بازسازی و تامین سرمایه در گردش واحدهای مختلف صنعتی استان یزد پرداخت شده است.

گفتنی است بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تاکنون حدود 116 میلیارد تومان تسهیلات نيز در قالب این طرح به صنایع کوچک و متوسط استان یزد پرداخت کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود