امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/20 1396

گروه بازار پول - مدیرعامل بانک شهر با اشاره به گستردگی خدمات بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین گفت: خدمات رسانی این بانک به زائران حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش رازپول به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب، افزود: از دهه دوم ماه محرم برنامه‌ریزی‌های لازم براي نصب خودپردازهای ثابت و سیار و همچین استقرار پیشخوان‌های شهرنت برای ارایه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور انجام شد.

وی با اشاره به این‌که برنامه ریزی های لازم برای ارایه خدمات به زائران در شهرهای زیارتی عراق به ویژه شهر کربلا نیز انجام شده بود، افزود: متاسفانه تلاش بسیاری انجام شد تا خدمات بانکی کاملی به زائران اربعین حسینی در داخل خاک کشور عراق ارایه شود، اما به دلیل وجود برخی از مشکلات در دریافت مجوز، این اقدام در سال جاری مسیر نشد.

پورزرندی تصریح کرد: با این وجود، خوشبختانه تنوع و تسهیل در ارائه و دریافت خدمات بانکی موجب شد تا امسال نیز خدمات این بانک در مرزهای کشور مورد استقبال قرار گیرد. مدیرعامل بانک شهر با اشاره به افزایش خدمت رسانی در 3 استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان خاطرنشان کرد: عملیات پول رسانی به خودپردازهای بانک شهر در این استان‌ها به صورت شبانه روزی انجام شد تا خللی در خدمات رسانی به هموطنان ایجاد نشود.

وی با اشاره به این ‌که ارائه خدمات در مرزها طی هفته آینده نیز ادامه دارد، گفت: همچنین استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در موکب‌های این بانک در مرزهای کشور با عراق تا پایان بازگشت زائران و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. پورزرندی ادامه داد: راهبران بانک شهر نیز در محل استقرار خودپردازها و همچین پیشخوان‌های شهرنت این بانک، برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی به هموطنان حضور مستمر خواهند داشت.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود