امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/20 1396



گروه بازار پول - مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد، توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق به تسهیل هر چه بیشتر خدمات بانکی بین دو کشور به ویژه خدمات قابل ارائه به زائران عتبات عالیات بیانجامد.

محمد رضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای زائران اربعین حسینی از سوی این بانک، افزود: با توجه به این که در حال حاضر امکان استفاده از خدمات الکترونیکی بانک های ایرانی در کشور عراق وجود ندارد، بانک ملی ایران تلاش کرد در اربعین امسال حداکثر امکانات بانکی را تا لب مرز برای زائران فراهم کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه گفت: در حال حاضر زائران ایرانی برای خرید مایحتاج خود در کشور عراق مجبورند پول نقد حمل کنند، اما تلاش می کنیم تسهیلاتی در جهت استفاده از خدمات شعب بانک ملی ایران در آنجا برای مردم فراهم شود.

به گفته حسین زاده، این اقدام منوط به دریافت موافقت بانک مرکزی و تهیه زیرساخت های لازم است.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران سه شعبه در بغداد، نجف اشرف و بصره دارد که می تواند به مسافران و فعالان اقتصادی خدمات ارائه کند.

حسین زاده با تاکید بر این که طی چند ماه گذشته شرایط مناسبی برای خرید ارز و دینار صادرکنندگان توسط شعب بانک ملی ایران مستقر در کشور عراق فراهم شده است، ادامه داد: این اقدام تاثیر بسیار مثبتی بر روابط تجاری دو کشور خواهد داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود