امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/1 1396

گروه سایبان - عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی امروز در نشست تخصصی انجمن بیمه که باحضور مدیران روابط عمومی و برخی مدیران عامل صنعت بیمه برگزار شد با اشاره به بینکه رسانه های باید در جهت اقتدار سرمایه های اجتماعی تلاش کنند افزود که اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه اجتماعی به شدت آسیب پذیر شده و رسانه ها در این شرایط باید احیای این وضعیت کمک کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی حوادث اخیر و لزوم مدیریت ریسک در خانواده ها در مواجه با این ریسک ها افزود که رشد 20درصدی پرتفوی آتش سوزی صنعت و رشد 23 درصدی خرید بیمه های بدنه اتومبیل ناشی از اطلاع رسانی هایی است که در رابطه با حوادث و قوانین جدید صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه 3 میلیارد دلار خسارت در رشته اتومبیل می دهد و باید با کمک رسانه ها و اطلاع رسانی این معضل را برطرف کنیم افزود که اجرای صحیح ماده 18 قانون جدید شخص ثالث می تواند به کاهش تصادفات و صدمات جانی و مالی در رشته ثالث کمک کند و از رسانه ها می خواهیم که در این مسیر قدم بردارند.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت که اجرای ای اف ار اس در صنعت بیمه نهایی شده و دستورالعمل های مربوطه را به بورس ارسال کردیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت که بیمه توسعه 400 میلیارد تومان خسارت پرداخت نشده دارد که باید در زمینه تسویه آن وارد عمل شود تا موضوع فعالیت دوباره آن مورد بررسی قرار گیرد .
همتی در خصوص قرارداد بیمه ایران با سازمان حج و ورود یک کارگزار به این بیمه نامه اضافه کرد که استفاده از واسطه در این قرارداد صحیح نبود و بیمه مرکزی مسئله را بررسی خواهد کرد.
 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود