امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
07/30 1396

گروه بازار پول -  بانک صنعت و معدن با انعقاد قرارداد سه جانبه با شرکت ملی نفت و صندوق توسعه ملی ، تامین مالی 500 میلیون دلاري پیمانکاران مجری طرحهای توسعه میادین مشترک نفت و گاز با كشورهاي حاشيه خليج فارس را بعهده گرفت .

در این راستا طرحهای احداث و بهره برداری از پالایشگاه هنگام به منظور بهره برداری از میدان مشترک گازی هنگام ، خدمات حفاری چاه در میادین مشترک سلمان در منطقه لاوان و فروزان ، طراحی، ساخت، حمل و نصب جکتهای سکوهای بهره برداری نفت و گاز در میادین سلمان و فروزان ، تامین زیرساختهای خدمات رسانی به سایتهای تامین خدمات(نیروگاه برق قشم) و کمک به توسعه فازهای میدان پارس جنوبی(مشترک با قطر) با بهره مندي از 300 نفر كارشناسان زبده كشورمان در حال اجرا هستند.

گفتني است ، با توجه به بهره برداری از تمام ظرفیت از منابع مشترک نفت و گاز توسط کشورهای حاشيه خلیج فارس ، توسعه امکانات بهره برداری از میادین مشترک از اولویتهای استرات‍‍ژیک دولت در جهت حفظ منافع کشور و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.



افتتاح شرکت توان امید پاسارگاد با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت توان امید پاسارگاد با 6 میلیون و 618 هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری مي رسد .

طرح توان امید پاسارگاد كه مولد برق مقیاس کوچک(CHP) است، در استان اصفهان در حال اجرا بوده و برای 24 نفر ایجاد اشتغال مي کند.

همچنين بانک صنعت و معدن تاکنون بالغ بر 195 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان اصفهان پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سطح كشور به اجرا در آمده است.



افتتاح شرکت کربنات کلسیم اکباتان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کربنات کلسیم اکباتان به بهره برداری می رسد.

براي احداث این شرکت که آهک هیدراته، کربنات کلسیم رسوبی، کربنات کلسیم طبیعی و آهک میکرونیزه تولید می کند 7 میلیون و 275 هزار یورو تسهیلات ارزی و  13 ميليارد و 200 ميليون تومان تسهیلات ریالی مصوب شده است.

شرکت کربنات کلسیم اکباتان در استان بوشهر احداث شده و با بهره برداري از آن برای 90 نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

گفتني است استان بوشهر طرح های متعددی با تسهيلاتی بالغ بر 40 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود