امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
07/9 1396

 

گروه بازارپول -  محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران و  محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در پیام های جداگانه ای اعلام کردند که  پیرو دستور رئیس جمهور و تأکید وزیر اموراقتصادى و دارائى براى حل مشکلات کارگرى شرکتهاى آذرآب و هپکو ، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو امروز پنجشنبه اختصاص و پرداخت گردید.

استاندار مرکزی نیز در این خصوص اعلام کرد:با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی امروز به طول انجامید٬ درنهایت عصرامروز بخشی  از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر  مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.

در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از دکتر کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و سایر مسئولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم.

مشارکت بانک تجارت در پرداخت حقوق معوقه کارکنان "هپکو"

محمدابراهیم مقدم مدیرعامل این بانک نیز  با اعلام این مطلب یادآور شد : با عنایت به اهمیت راهبردی این مجتمع صنعتی معظم استان مرکزی و با توجه به دستور ویژه وزیر محترم اقتصاد و دارایی و رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات کارگران این کارخانه، بانک تجارت با تخصیص هفتاد میلیارد ریال تسهیلات تلاش نموده تا در تداوم حیات موثر و بالنده "هپکو" مشارکت نماید .

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه یادآور شد : در سالی که به عنوان "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" مزین شده ، بانک تجارت همچون سایر بانکهای کشور در کنار سایر دستگاههای متولی صنعت و اشتغال در کشور ، حمایت از بنگاههای اقتصادی مولد را در راس اولویتهای عملیاتی خود قرار داده و امیدواریم با انجام مسئولیت های مشترک خویش علاوه بر تامین مالی بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط ، در حفظ رونق کسب و کار واحدهای صنعتی قدیمی و خوشنام ایرانی نیز نقش موثرتری ایفا کنیم .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود