امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
07/3 1396


گروه بازارپول - سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان (صندوق بازنشستگي کارکنان بانکها) به تازگی اعلام کرده است که 100 درصد سهام بنیاد به ارزش 19میلیارد و 106 میلیون تومان را در شرکت کارگزاری سینا خریداری کرده است .

به گزارش رازپول،سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان (صندوق بازنشستگي کارکنان بانکها)به تازگی اعلام کرده است که اين شرکت در مزايده بنياد مستضعفان مبني بر فروش 100 درصد سهام شرکت کارگزاري سينا مشارکت کرده و طبق اعلام بنياد در مزايده برنده شده است. بر این اساس سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان (صندوق بازنشستگي کارکنان بانکها) موفق شده است 100درصد سهام این کارگزاری به ارزش 19 میلیارد و 106 میلیون و 600هزار تومان را خریداری کند.

سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان (صندوق بازنشستگي کارکنان بانکها) اعلام کرده است که با اين حال انجام نقل و انتقال منوط به تاييد صلاحيت سازمان بورس و انجام تشريفات اداري مي باشد که بلافاصله پس از قطعيت آن، از طريق سامانه اطلاع رساني و منتشر خواهد گرديد.

لازم به اشاره است که این صندوق در سال 94 افزایش سرمایه داده و سرمایه خود را به 50 میلیارد تومان رسانده است . سهام داران این صندوق را کارکنان بانک ملی با 2.3 درصد مالکیت سهام ،کارکنان بانک صادرات با 2صدم مالکیت سهام، کارکنان بانک تجارت با2.27 درصد مالکیت سهام، شرکت توسعه و مدیریت سرمایه سبا(متعلق به بیمه ایران) با 21.34درصد مالکیت سهام و صندوق بازنشستگی وظیفه پس انداز و از کارافتادگی کارکنان بانک ها با 67.59درصد مالکیت سهام و سایرین بیش از 5 درصد سهام تشکیل می دهند.

در شرکت کارگزاری سینا نیز شرکت پیوند تجارت آتیه ایرانیان (سهامی خاص) و شرکت ره نگار خاورمیانه پارس (سهامی خاص) سهام دار هستند.

شرکت پیوند تجارت آتیه ایرانیان از جمله شرکت های زیر مجموعه بنیاد است که در سال 1394 با شماره 480658 به ثبت رسیده است . این شرکت موضوع فعالیت خود را کلیه خدمات بازرگانی و خرید فروش و واردات و صادرات اعلام کرده است .

شرکت ره نگار خاورمیانه پارس هم زیر مجموعه های بنیاد است که شرکت های سرمایه گذاری سینا،بنیاد مستضعفان و پیوند تجارت آتیه ایرانیان به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره اش به شمار می روند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود