امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/2 1396

گروه بازار پول - بانک سینا به منظور اجرای بهینه طرح ضربتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان، سقف این تسهیلات در سال 96 را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه های ازدواج جوانان، این بانک از 24 مرداد 95 که به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متصل شده، مبلغ 450 میلیارد ریال بودجه تا 15 شهریورماه سال جاری به این امر اختصاص داده که از این محل، تعداد 3610 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 378 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

گفتنی است مبلغ 150 میلیارد ریال از مجموع بودجه اختصاصی در راستای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج تصویب شد که طی این طرح تعداد 1124 فقره به مبلغ بیش از 117 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است. لازم به ذکر است این بانک همچنین تسهیلات با سود پایین را از طریق انعقاد قرارداد همکاری با استانداری های کشور، بنیاد علوی، کمیته امداد و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ریاست جمهوری با محوریت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به طرح های اشتغالزا در مناطق محروم اعطا نموده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود