امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
06/25 1396



گروه بازار پول- نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس معضل اصلی در کشور را واقعیت تلخ  بیکاری جوانان عنوان کرد و با اشاره به اینکه بانکها با پرداخت تسهیلات ویژه به حوزه تولید بی تردید به صورت مستقیم در ایجاد کار و اشتغال تاثیر بسزایی خواهند داشت، از عملکرد بانک صادرات ایران دراستان اردبیل تقدیر کرد.
محمد فیضی گفت: تامین اعتبار 540 میلیارد ریالی  4507 فقره تسهیلات توسط بانک صادرات در استان اردبیل، موجب شد تا 881 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شوند .

وی با قدردانی از مشارکت بانک صادرات در این زمینه افزود: این اقدام با هدف اشتغالزایی و رفع محرومیت امکان اشتغال 881 نفر از معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و سایر متقاضیان مشاغل خانگی را فراهم کرده که می تواند نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری داشته باشد.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس همچنین دراین زمینه تاکیدکرد: بانک صادرات در این استان با فعال سازی ظرفیت بنگاه های تولیدی و اختصاص تسهیلات به بخش های صنعت، معدن و کشاورزی، باعث رونق تولید در این استان شده است و بنده به نوبه خود از عملکرد ارزنده بانک صادرات تقدیر و تشکر می کنم.

وی با پیشنهادی از وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی و نمایندگان مجلس خواست تا بانکی را که به وظیفه خود در جامعه به خوبی عمل می کند و با پرداخت تسهیلات، مشکلات مردم را کاهش می دهد، را مورد تقدیر قرار دهند تا برای سایرین نیز انگیزه کافی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود