امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/21 1396



گروه بازار پول 
- نشست هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی با حضور آیت الله هاشم نیازی قم عضو مجلس خبرگان رهبری در این استان برگزارشد.
 به گزارش رازپول  به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، آیت الله هاشم نیازی -عضو مجلس خبرگان رهبری- در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی و تبریک دهه ولایت، مسئله اقتصاد، علم و فرهنگ  و موضوع نظامی را از مهم ترین مسائل هر کشوری دانست و بیان کرد: با توجه به امنیت و تجهیز نیروی نظامی کشور، الحمدالله و به فضل خداوند متعال در شرایطی هستیم که دشمنان نمی توانند به ایران اسلامی آسیبی  وارد کنند.

آیت الله نیازی افزود: دشمن از جبهه های دیگر مایوس شده و اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده و در صدد است از این طریق مشکلاتی را برای میهن عزیزمان به وجود آورد از اینرو ضرورت هوشیاری و حمایت همه جانبه تمامی اقشار جامعه برای دست یابی به خود کفایی و استقلال اقتصادی بسیار با اهمیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری موضوع اقتصاد را مسئله مهم کشور دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) بر روی مسئله اقتصاد تاکید ویژه ای دارند و شعار سال را نیز بر این اساس انتخاب نموده اند لذا بانک ها به عنوان بنگاه های اقتصادی بخش عمده ای از کار را برعهده دارند بنا بر این شما رسالت تاریخی عظیمی در پیش دارید که  تحقق آن موجب رسیدن به سرمنزل مقصود و زمینه ساز ظهور عدل جهانی خواهد شد.

آیت الله نیازی با ابراز خرسندی از گزارش اقدامات بانک مهر اقتصاد در راستای اجرای بانکداری اسلامی، گفت: امیدوارم فعالیت های بانک مهر اقتصاد به عنوان الگویی برای بانک های دیگر قرار گیرد و این راهکار های علمی و فقهی  را استان های دیگر نیز مورد استفاده قرار دهند.

وی افزود: مشکل نظام بانکداری در نحوه اجرا و آموزش آن است که هم مراجعه کنندگان و برخی مواقع کارکنان از مباحث آن اطلاع کافی ندارند لذا باید کارکنان بتوانند مشتریان را به صورت دقیق توجیه کنند و مشتریان نیز بدانند که چه عقدی را برای چه عملی و فعالیتی در معامله مورد استفاده قرار دهند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در راستای اجرای بانکداری اسلامی و برنامه های بانک برای گرامیداشت این هفته پرداخت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود