امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
06/21 1396

گروه بازار پول - بانک صنعت ومعدن در راستای حمایت از طرح های صنعتی که به ایجاد اشتغال کمک می کند در روزهای اخیر صنایع مختلفی را مورد حمایت قرار داده است از داروسازی و آرد گرفته تا لامپ و کاشی و سرامیک.


افتتاح شرکت کوشاب غرب ایلام با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش رازپول ، شرکت کوشاب غرب ایلام با تسهیلات مصوب ریالی 4 میلیارد تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 9 میلیون و 600 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

محصول شرکت کوشاب غرب ایلام ، ماءالشعیر است و برای 44 نفر در اين منطقه كمتر توسعه يافته كشورمان ایجاد اشتغال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 52 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان ایلام پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيربنايي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در كشور به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت آرد خوزستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت آرد خوزستان با تامين مالي بانك صنعت و معدن در استان خوزستان به بهره برداری مي رسد و در نتيجه آن 135 شغل مستقيم ايجاد مي شود.

 برای اجرای طرح یاد شده پرداخت مبلغ 3 میلیون و 620 هزار یورو تسهیلات ارزی توسط اين بانك به تصويب رسيده است.

بنا به این گزارش، صنايع كوچك و متوسط استان خوزستان تاكنون بیش از 55 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.

گفتني است بانك صنعت و معدن طرح هاي ارزشمندي را در سال هاي اخير در استان خوزستان تامين مالي كرده كه به افزايش سطح اشتغال در اين استان انجاميده است.

افتتاح شرکت داروسازی مداوا با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت داروسازی مداوا در استان البرز با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره برداري می رسد.

شركت ياد شده از طرح هاي توسعه اي بانك صنعت و معدن است كه 14 ميليارد و 800 میلیون تومان تسهیلات ریالی براي پرداخت به آن مصوب شده است.

شرکت داروسازی مداوا، به تولید انواع داروي انسانی می پردازد و با بهره برداري از آن براي 22 نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان البرز تاكنون حدود 96 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.

افتتاح شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به بهره برداری می رسد.

براي این شرکت که کاشی و سرامیک تولید می کند 17 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات ریالی و 23 میلیون یورو تسهیلات ارزی توسط بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم در استان خراسان رضوی احداث شده و با بهره برداري از آن برای 560 نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

گفتني است استان خراسان رضوی طرح های بسیاری با تسهيلات 109 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

افتتاح شرکت کویر مقوا اردستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت کویر مقوا اردستان با تسهیلات مصوب ریالی 21 میلیارد و 100 میلیون تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 10 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری مي رسد .

 با افتتاح شرکت کویر مقوا اردستان که در استان اصفهان احداث شده و مقوای دوبلکس تولید می کند، برای 90 نفر ایجاد اشتغال مي شود.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون 195 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان اصفهان پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف كشور به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت پارس سامان ایرانیان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت پارس سامان ایرانیان با تامين مالي بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و در نتيجه آن 54 شغل مستقيم ايجاد می شود.

برای اجرای طرح یاد شده كه  انواع لامپ و پاورLED  تولید خواهد كرد، پرداخت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار یورو تسهیلات ارزی  تصويب شده  است.

بنا به این گزارش، صنايع كوچك و متوسط استان خراسان رضوی تاكنون بیش از 109 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.

گفتني است بانك صنعت و معدن طرح هاي ارزشمندي را در سال هاي اخير در استان خراسان رضوی تامين مالي كرده كه به افزايش سطح اشتغال در اين استان انجاميده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود