امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
06/12 1396


گروه بازارپول-  بعد از ابلاغ دستورالعمل هشت ماده ای بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود سپرده یکساله و روز شمار براي رعايت حقوق سپرده گذاران وجلوگیری از متضرر شدن ایشان ، سپرده های روز شمارشان با نرخهاي بالاي قبلي به سپرده بلندمدت یکساله تبديل شد تا سپرده گذاران بتوانند از نرخ سود علی الحساب قبلی بهره مند گردند.


این گزارش می افزاید: بديهي است برای انجام این امر بانک خود را ملزم به کسب اجازه از مشتریان دانسته و به دلیل کمبود زمان و برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه ضرر و زیان به سپرده گذاران محترم راهی جز ارسال پیامک نداشته است. تا اگر مشتریان به این امر رضایت داشتند حساب یکساله قبلی آنان که در شرایط رقابتی بازار پولی کشور به حالت روزشمار تبدیل شده بود برای یکسال دیگر باهمان نرخ سود قبلی تمدید شود واگرهم مشتریان عزیز موافق این اقدام بانک نبوده وبعبارتی قرارداد یکساله را قبول نداشتند با ارسال شماره ۱ مخالفت خود را اعلام تا سپرده شان با نرخ هاي جديد به حساب كوتاه مدت روزشمار تبديل شود.

این گزارش حاکی است بنا بر اعلام روابط عمومی بانک قوامین ، بانک این اقدام خود را در راستای رعایت مقررات ابلاغی بانک مرکزی و دقیقا در راستای منافع سپرده گذاران  می داند و این اقدام در راستای مشتری مداری انجام گرفته است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود