امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
06/11 1396

گروه بازار پول - قیمت هر گرم طلا 18 عیار 2 هزار و 908 تومان، سکه بهار آزادی 25 هزار تومانی و سکه امامی 9 هزار تومان طی هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.

به گزارش رازپول، بررسی قیمت طلا 18 عیار طی هفته گذشته نشان می‌دهد ارزش این فلز زرد رنگ در ابتدا هفته 120 هزار و 674 تومان بوده که با روند افزایشی در طول هفته به رقم 123 هزار و 582 تومان رسید. این سیر صعودی در قیمت طلا به افزایش جهانی قیمت اونس طلا باز می گردد که در روزهای گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸۹۰۰ تومان و طرح قدیم با ۵ هزار تومان افزایش مواجه است، اما دلار ثبات نرخ را تجربه می‌کند.                        

در جریان معاملات امروز(شنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸۹۰۰ تومان افزایش، به یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵ هزار تومان افزایش، به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسیده است.

در عین حال هر نیم سکه ۶۴۸ هزار تومان، ربع سکه ۳۷۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۵۰ هزار تومان است.


 قیمت سکه بهار آزادی در ابتدا هفته گذشته یک میلیون و 182 هزار تومان بوده که با 25 هزار تومان افزایش طی 6 روز قیمت گذاری شده، در پایان هفته به رقم یک میلیون و 207 هزار تومان رسید. گفتنی است این سکه در طول هفته گذشته مبلغ یک میلیون و 209 هزار تومان را نیز تجربه کرده است.

 


قیمت سکه امامی در ابتدا هفته رقم یک میلیون و 217 هزار و 300 تومان بوده که با روند افزایشی به مبلغ یک میلیون و 226 هزار و 300 تومان رسید. سکه امامی نیز همانند سایر دیگر انواع سکه رشد قیمت چشمگیری داشته که طی محاسبات صورت گرفته این رشد 9 هزار تومان به ثبت رسیده است. بیشترین قیمت سکه در طول هفته گذشته رقم یک میلیون و 226 هزار و 600 تومان بوده است.


ر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۲۵ دلار و ۴۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۵ هزار و ۱۵۲ تومان است.

هر دلار آمریکا ۳۸۷۴ تومان، یورو ۴۷۱۶ تومان، پوند ۵۰۰۶ تومان، درهم امارات ۱۰۶۲ تومان و لیر ترکیه ۱۱۶۳ تومان است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود