امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
06/11 1396



گروه بازار پول - با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ملات خشک آندیا زنجان طي مراسمي با حضور مونسان معاون رييس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري ، درويش اميري استاندار زنجان ، رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تعدادی از مقامات سیاسی و اقتصادی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش رازپول، این شرکت که انواع ملات آماده ساختمانی نظیر آب بندی، تعمیراتی، خشک، درزگیری و ... تولید می کند از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

شرکت ملات خشک آندیا زنجان در استان زنجان احداث شده و با بهره برداري از آن برای 50 نفر شغل مستقيم ايجاد گردیده است.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان زنجان بیش از 77 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.


افتتاح شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات سرمایه ثابت 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی و تسهیلات سرمایه در گردش 800 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری رسید.

محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر که در شهرک صنعتی سفید رود استان گیلان احداث شده، انواع فرآورده های لبنی است و برای 40 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 103 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان گیلان پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيربنايي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان گیلان به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.


افتتاح شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان به بهره برداری می رسد.

 این شرکت که پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید می کند از 6 میلیارد تومان تسهیلات ثابت بانک صنعت و معدن و 4 میلیون و 200 هزار یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان در شهرک صنعتی زاهدان احداث شده و با بهره برداري از آن برای 160 نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

گفتني است استان سیستان و بلوچستان طرح های بسیاری با تسهيلات حدود 30 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.


افتتاح شرکت میلا دانه خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت میلا دانه خزر با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در مازندران به بهره برداری می رسد.

شرکت یاد شده از طرح های توسعه ای بانک صنعت و معدن است که 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تامین مالی شده است.

تولیدات شرکت میلا دانه خزر، خوراک و مکمل غذایی دام و طیور است و با بهره برداری از آن برای 17 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان مازندران تاكنون مبلغ 120 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.



افتتاح شرکت پیلکا پلاست هراز با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت صنعتی پیلکا پلاست هراز با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

 شرکت پیلکا پلاست هراز كه در شهرك صنعتي تشبندان قرار دارد با تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی با تسهیلات 3 و نيم میلیارد تومانی برای 25 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

بنا به اين گزارش ، بانك صنعت و معدن تاكنون مبلغ 120 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان مازندران پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيربنايي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان مازندران به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.


افتتاح شرکت تولیدی لبن زاگو آمل با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت تولیدی لبن زاگو آمل با تسهیلات 14 ميليارد تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محصولات شرکت تولیدی لبن زاگو آمل که در شهرك صنعتي آمل احداث شده، انواع فرآورده های لبنی است و برای 180 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان مازندران پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان مازندران به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود