امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
06/5 1396

 

گروه بازار پول - رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از تسهیل روند سرمایه گذاری در این بانک از طریق پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و گفت: بانک شهر این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا در هر زمان  بتوانند از طریق پیشخوان‌های شهرنت افتتاح حساب کرده و اقدام به سرمایه گذاری کنند.


به گزارش رازپول به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر با بیان این مطلب گفت: تجهیز این بانک به توانمندی‌های منطبق با استانداردهای روز بانکداری دنیا، این فرصت را فراهم ساخته است تا مردم بدون دغدغه امور بانکی خود را انجام دهند.

 محمد رضا صبوری، بانک شهر را بانکی پیشرو در عرصه خدمات الکترونیک دانست و افزود: واگذاری چک در پیشخوان‌های بانک شهر و خدمت نوین ”شهرنت وی” از جمله مهم‌ترین و جدیدترین خدمات بانک محسوب می‌شود.


وی با اشاره به خدمات جدید بانک شهر در حوزه چک عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته در بانک و به منظور تسهیل در فعالیت‌های های بانکی مشتریان بانک شهر می توانند چک‌های بانک شهر را در در هر زمان از طریق پیشخوان‌های شهرنت وصول کنند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد : در حال حاضر شهرداری تهران با دارا بودن۱۰درصد و شهرداری مشهد با ۸/8  درصد سهام از جمله مهم‌ترین سهامداران بانک شهر هستند

صبوری با اشاره به رشد مطلوب سرمایه بانک شهر طی سالیان گذشته اظهار کرد: همه عقود اسلامی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی در بانک شهر انجام و منابع جذب شده در فعالیت‌های اقتصادی به‌کارگیری می‌شوند.

به گفته وی اعتماد مردم به بانک شهر سبب خدمات رسانی منظم و ایمن به مشتریان شده تا مقصد سرمایه گذاری بسیاری از شهروندان بانک شهر باشد.



امکان صدور دسته چک در پیشخوان های شهرنت بانک شهر

در همین زمینه معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر از امکان صدور دسته چک در پیشخوان های شهرنت این بانک خبرداد و گفت: ، تا پایان سال جاری حدود ۷۰ درصد خدمات فیزیکی شعب از طریق پیشخوان های شهرنت انجام می شود. غلامحسین تابش‌فر با تاکید براین‌که افزایش خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت در سالجاری به صورت جدی دنبال خواهد شد، گفت: هم اکنون مشتریان بانک شهر می‌توانند با حضور در پیشخوان‌های شهرنت ضمن وصول چک‌های این بانک در هر زمان از شبانه‌روز درخواست صدور دسته چک را نیز ارایه دهند. تابش‌فر در خصوص پذیرش چک در پیشخوان های شهرنت، گفت:پس از مراجعه مشتریان به خودبانک‌ها و احراز هویت، ارتباط ویدیویی با شعبه مجازی برقرار می‌شود، چک اسکن شده و در شعبه مجازی پردازش می شود و بعد از انجام کنترل ها، پول به حساب فردی که در نزد بانک شهر حساب دارد، واریز و این عملیات همراه با ارسال پیامک به مشتری انجام و رسید نیزارائه می شود. 


وی افزود:مشتریان بانک شهر می توانند با مراجعه به پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور ؛ حساب جاری افتتاح کرده و درخواست دسته چک نیز دهند. تابش‌فر با تاکید براین‌که این خدمت جدید بانک شهر در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی به مشتریان ارایه می شود،تصریح کرد: تحویل دسته چک به مشتری دارای سابقه چک برگشتی، بدهی غیر جاری و یا مشمولین موضوع ماده ۷ قانون صدور چک، ممنوع است. وی ادامه داد: نحوه شناسایی متقاضی افتتاح حساب جاری نیز مطابق با مفاد قانون، آیین نامه و دستورالعمل‌های مبارزه با پولشویی توسط شعبه مجازی صورت می گیرد.


 تابش‌فر با تاکید بر این‌که تلاش تمامی کارکنان و مسئولان بانک شهر ، ارائه شایسته‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک به شهروندان سراسر کشور است،گفت: مطابق با هدفگذاری صورت گرفته ، تا پایان سال جاری اکثر خدمات فیزیکی شعب از طریق پیشخوان های شهرنت انجام می‌شود . معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر افزود:از جمله مهم ترین خدماتی که می تواند در قالب شهرنت ها انجام شود ، می توان به افتتاح حساب جاری، صدور دسته چک و تحویل آن ، افتتاح سپرده بلندمدت و ... اشاره کرد. 


وی با اشاره به اینکه از سال 1393 تاکنون، حتی یک واحد بانکی هم به آمار شعب فیزیکی بانک شهر اضافه نشده است،تصریح کرد:با توجه به اتخاذ رویکرد حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی، طبق برنامه ریزی های انجام شده ، درصدد ارتقاء بیشتر خدمات بانکی از طریق پیشخوان‌های شهرنت‌ها هستیم. تابش‌فر در ادامه گفت: در آینده نزدیک شهروندان می توانند از طریق پسشخوان های شهرنت دستگاه کارتخوان دریافت کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود