امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/31 1396




گروه بازار پول - تعداد 20 طرح كوچك و متوسط ، شامل طرح هاي ايجادي ، توسعه اي و خريد ماشين آلات در سال 1396 با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در كشورمان به بهره برداري رسيد.

به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن با افتتاح طرح هاي ياد شده كه از 72 ميليارد تومان تسهيلات اين بانك استفاده كرده اند تعداد 723 شغل جديد ايجاد شده است.

تعداد طرح هايي كه با تامين مالي بانك صنعت و معدن مراحل اجرايي خود را مي گذرانند به 135 طرح مي رسد كه با 500 ميليارد تومان تسهيلات مصوب نزديك به 3000 شغل ايجاد مي كنند.

گفتني است بانك صنعت و معدن تاكنون مبلغ 2300 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد به 1600 طرح كوچك و متوسط كشورمان پرداخته است.

افتتاح شرکت تینار فوم خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

شركت تینار فوم خزر در استان مازندران با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداري می رسد.

 شركت ياد شده از طرح هاي توسعه اي بانك صنعت و معدن است كه 6 ميليارد تومان تامين مالي شده است.

شركت تینار فوم خزر ، ورق و صفحه پلی استایرن توليد مي كند و با بهره برداري از آن براي 35 نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان مازندران تاكنون مبلغ 120 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.


افتتاح شرکت آذر فولاد ایرانیان با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

شرکت آذر فولاد ایرانیان با تامين مالي بانك صنعت و معدن در هفته دولت در استان سمنان به بهره برداری می رسد ودر نتيجه آن 25 شغل مستقيم ايجاد می شود.

برای اجرای طرح یادشده كه در زمینه ریخته گری قطعات فولادی فعاليت مي كند مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط بانک صنعت و معدن تسهيلات پرداخت شده است.

بنا به این گزارش، صنايع كوچك و متوسط استان سمنان تاكنون مبلغ 131 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.

گفتني است بانك صنعت و معدن طرح هاي ارزشمندي را در سال هاي اخير در استان سمنان تامين مالي كرده كه به افزايش سطح اشتغال در اين استان انجاميده است.



افتتاح شرکت درین گلوگز غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

با تامين مالي بانك صنعت و معدن ، شرکت درین گلوگز غرب در استان لرستان در هفته دولت به بهره برداري می رسد و براي 16 نفر اشتغال مستقيم ايجاد می کند.

 براي اجراي طرح یاد شده، مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط بانک صنعت و معدن تسهيلات پرداخت شده و محصول تولیدی شرکت درین گلوگز غرب ، گلوگز مایع است.

بنا به اين گزارش ، بانك صنعت و معدن تاكنون حدود 85ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد و به منظور رفع موانع شركت هاي توليدي ، به صنايع كوچك و متوسط استان لرستان پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي ارزشمندي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان لرستان به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود