امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
05/16 1396


گروه بازار پول - طرح هاي صنعتي فولاد ني ريز ، شوفاژكار قزوين و كيمياداران كوير از طرح هايي هستند كه با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده و در آستانه اجرا قرار دارند.

به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن سیمان خاکستری نی ریز با ظرفیت یک میلیون تن سیمان در سال و تسهیلات 132 ميليون دلار از طرح هاي زيربنايي كشور است كه به زودي به بهره برداري مي رسد.

شركت شوفا‍ژ کار در استان قزوین توليد كننده سالانه 50 هزار عدد دیگ چدنی تاسیسات و با سرمایه گذاری ارزي 8 میلیون یورویی بانك صنعت و معدن و 30 میلیارد تومان تسهيلات ريالي اين بانك به اجرا درآمده است.

شركت کیمیاداران کویر در استان یزد ، با ظرفیت 60 هزار تن در سال کود سوپر فسفات و با تسهیلات 15 میلیون یورویی و 23 میلیارد توماني نيز از طرح هايي است كه در آينده اي نزديك و با تامين مالي بانك صنعت و معدن افتتاح ميشود.


ایجاد 332 شغل مستقیم در استان هرمزگان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

سه طرح صنعتي با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان هرمزگان به بهره برداري رسيده و براي 332 نفر اشتغال مستقيم ايجاد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن طرح هاي فومن شيمي گستر فاز 1 توليد كننده قير و فاز 2 توليد كننده آسفالت و ايزولاسيون و مهان مد ميمه كيش توليد كننده صافي دياليز، جمعا با 21 ميليون يورو تسهيلات ارزي و 10 ميليارد تومان تسهيلات ريالي اين بانك راه اندازي شده اند.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان هرمزگان مبلغ 20 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود