امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
05/9 1396

گروه بازار پول - در اولین کنگره مجمع عالی کانون‌های بازنشستگی کشوری، تفاهمنامه‌ اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان، بین بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران و جمعی از بازنشستگان کشوری در هتل المپیک تهران امضاء شد.


به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر اسلامیان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در این مراسم گفت: بانک صادرات ایران تنها بانکی بوده که واقعاً و قلباً با صندوق بازنشستگی همکاری و در راستای کمک به بازنشستگان سقف مبلغ وامهای قرض‌الحسنه را افزایش داده لذا صمیمانه از  زراعتی مدیر عامل این بانک که مردانه با ما همکاری کرده اند، قدردانی می نماییم.  
همچنین در این کنگره، یوسفیان معاون اعتباری بانک صادرات ایران در خصوص مفاد تفاهمنامه، گفت: امسال این بانک در جهت انجام تعهدات اجتماعی خود و در راستای سیاست‌های دولت و تأکید مدیرعامل این بانک اقدام به افزایش وام قرض‌الحسنه به میزان 2 برابر سال گذشته (یعنی 12 هزار میلیارد ریال) نموده است که این وام به 300 هزار نفر پرداخت و سقف تسهیلات به 40 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی افزود: این امر در راستای تداوم توافقات سنوات قبل بوده و در 3 سال گذشته، بالغ بر 750 هزار نفر از تسهیلات وام قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند که در سال جدید به بیش از 1 میلیون نفر خواهد رسید. 

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک صادرات ایران

در اولین کنگره مجمع عالی بازنشستگان کشوری، دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملكرد مطلوب زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در زمینه تامين رفاه و ارايه خدمات و تسهيلات ارزنده به بازنشستگان كشوري قدردانی نمود.
 در اولین کنگره مجمع عالی بازنشستگان کشوری که صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد، دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن با اهمیت خواندن ارائه انواع خدمات به قشر بازنشستگان کشور، از تلاشهای بی وقفه و دلسوزانه بانک صادرات ایران به منظور ارتقاء رفاه و معیشت بازنشستگان قدردانی نمود.
یادآور می‌گردد؛ بانک صادرات ایران در راستای تحقق رسالت های اجتماعی خود هشتمین مرحله وام ضروری بازنشستگان کشوری را نیز پرداخت کرده و این بانک در کنار نقش آفريني در توسعه اقتصادی و حمایت از طرح های کلان اقتصادی در انجام رسالت های اجتماعی نیز پیشگام بوده و در این زمینه بر اساس تفاهمنامه ای که در جلسه مذکور با صندوق بازنشستگی کشوری به امضا رسانده، پرداخت وام ضروری به حدود 300 هزار نفر از بازنشستگان شریف کشور را در دستور کار قرار داده است. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود