امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
05/9 1396


گروه بازار پول - بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران فروشگاه‌های شهروند و شهر‌آفتاب به بانک شهر واگذار شد.


به گزارش رازپول ،‌ محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر افتتاح پروژه‌های شهری،  اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران فروشگاه‌های شهروند و شهر‌آفتاب به بانک شهر واگذار شد.

وی ادامه داد: خط 8 مترو تهران هفته آینده افتتاح می‌شود.


قالیباف ادامه داد: فاز دوم باغ پرندگان به وسعت 7 هکتار و موزه مشاهیر در منطقه 12 نیز در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار تهران یادآور شد: در  صورت امکان خط 6 مترو نیز تا پایان این مدیریت شهری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و در غیر اینصورت تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی درباره بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم)‌ اظهار داشت:‌این پروژه در امتداد غربی بزرگراه رسالت و یکی از مهمترین شریان‌های شرقی  غربی پایتخت به شمار می‌آید.

قالیباف ادامه داد: مسیر این پروژه 15 کیلومتر و حدفاصل تقاطع آزادراه آزادگان تا اتوبان تهران ـ‌ کرج است.

شهردار تهران افزود: این مسیر بزرگراهی دارای 10 تقاطع غیرهمسطح است.

وی درباره تونل شهدای غزه نیز بیان داشت: ادامه بزرگراه شهید حسین همدانی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا سه‌راه کاروان‌سرا سنگی راهی جز عبور از حاشیه جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر نداشت که بر همین اساس تونل شهدای غزه بدون قطع حتی یک اصله درخت از زیر پارک جنگلی چیتگر عبور کرده و پروژه‌ای هم‌پیوند با محیط زیست محسوب می‌شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود