امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/7 1396

گروه بازار پول - هادی قوامی، نایب رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر عملکرد بانک صنعت و معدن بر ایجاد اشتغال کشور گفت: اقدامات بانک صنعت و معدن در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی درنقاط مختلف کشور خصوصا در مناطق محروم بسیار تاثیرگذار بوده است.
 به گزارش رازپول ، وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: اگر بانک ها بتوانند رویکرد و نگاه بانک توسعه ای صنعت و معدن را مد نظر داشته باشند و به ایجاد صنایع پایه ای متناسب با مزیت ها در هر نقطه ای از کشور بپردازند، رونق تولید و رشد اقتصادی را شاهد خواهیم بود.
 قوامي تصريح كرد :اکنون با توجه به ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن زمینه ایجاد بسیاری از انواع صنایع با استفاده از تکنولوژی های کاربردی در نقاط مختلف کشور فراهم شده است.
 نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدامات بر اشتغال، تولید و ایجاد ارزش افزوده تاثیرات مثبتی گذاشته و نکته حائز اهمیت این است که میزان تسهیلات دهی بانک صنعت و معدن در سراسر کشور عادلانه توزیع شده است.
 این نماینده مردم در مجلس دهم بیان داشت: به همین خاطر باید به جناب مهندس افخمی، مدیرعامل با تجربه بانک صنعت و معدن و همکاران مجموعه خداقوت گفت و امید است که این روند و نگاه در بانک تداوم داشته باشد تا شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم.
 نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن اظهار کرد: به طور حتم زمانیکه یک بانک توسعه ای توانسته اینگونه نقش بسزایی در توسعه صنعتی کشور داشته باشد باید برای افزایش سرمایه این بانک کمک شود تا عملکرد مثبت بانک صنعت و معدن به مراتب بیشتر و موثرتر باشد.
 قوامی عنوان داشت: فعالیت بانک صنعت و معدن لزوما در حوزه صنعت خلاصه نشده بلکه در حوزه زیرساخت ها مانند راه آهن و بسیاری از پروژه های این چنینی تاثیرات شگرفی داشته و این بانک خوشبختانه در تحولات زیرساختی کشور پیشرو است.
 نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی می توان گفت که بانک صنعت و معدن پیشران در توسعه صنعتی کشور است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود