امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
05/1 1396

گروه بازار پول - بانک سپه در راستای برنامه راهبردی و با عنایت به مصوبه هیأت مدیره بانک سپه مبنی بر برگزاری مسابقه برای تعیین شعار مناسب و جدید برای بانک را هدف گذاری کرد. این بانک به منظور ایجاد پویایی و نشاط در بانک و احساس مثبت در مشتریان، شعار تبلیغاتی جدید برای بانک سپه در قالب مسابقه میان همکاران شاغل و بازنشسته را هدف گذاری کرد.

بر این اساس اداره بازاریابی بانک سپه  از کلیه پرسنل شاغل و بازنشســــته دعوت کرده تا با مــراجعه به سامانه نظام پیشنهادها ازطریق شبکه داخلی بانک به نشانی suggest.ebanksepah.net و یا از طریــــق وب ســـایت اینترنتی بانک به نشانی suggest.banksepah.ir نسبت به ثبت شعارهای پیشنهادی خود (حداکثر 2 شعار) اقدام کنند.

در این راستا اعلام شد که چارچوب کلی و ویژگی های شعار بانک باید:

1- همسو با چشم انداز، اهداف کلان، استراتژی ها و ارزش های سازمانی بانک باشد.

2- از منظر بین المللی مناسب باشد.

3- پیام بانک را به مشتریانش به سادگی منتقل نماید.

4- ویژگی های اصلی سازمان را برجسته نماید.

5- درعین سادگی متمایز باشد.

6- دارای کلمات یا عباراتی ساده، کوتاه، صریح و بدیع باشد.

7- موزون بوده و در قالب یک عبارت باورپذیر، تکرار شونده و به یاد ماندنی تنظیم شود.

8- ارزش های اخلاقی و هنجارهای جامعه (در زمینه های مختلف فرهنگی، مذهبی، سیاسی و...) را رعایت نماید.

9- احساس خوشایندی در شنونده ایجاد کند.

10- ارزش مشترک برای بانک و مشتری ایجاد کند.

11- در راستای مفاهیم ارزشمندی همچون اعتماد، صمیمیت، شفافیت، صداقت، حامی بودن، همراهی، مشتری مداری، سرعت و سهولت در استفاده از خدمات، نوآوری باشد.

مهلت ارسال شعارهای پیشنهادی نیز از تاریخ 1 لغایت 31 مرداد ماه 1396 تعیین شده است.بانک سپه اعلام کرد که شعارهای منتخب اول تا پنجم به ترتیب با اعطای پاداش معادل 45، 30، 20، 15 و 10 روز حقوق و مزایا توسط مقام مدیریت عامل و اعضای هیأت مدیره مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است 5 شعار برتر پس‌ از پایش‌ توسط هیأت داوران (متشکل‌ از کارشناسان متخصص در حوزه برندینگ) با نظر مقام مدیریت عامل و اعضای هیأت مدیره انتخاب می شوند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود