امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
01/9 1395

گروه بازار پول - در سال گذشته بیش از هشت میلیارد تراکنش موفق از سوی مشتریان و هموطنان از طریق سامانه سپهر بانک صادرات انجام گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران میانگین تراکنش روزانه سامانه سپهر بالغ بر ٢٢ میلیون مورد بوده است که به نسبت مدت مشابه از بیش از ٢٠ درصد رشد برخوردار بوده است.
که حاکی از استقبال آحاد جامعه از این سامانه می باشد و در طول سال ٩٤ حدود هشت میلیارد و ٤٠٠ میلیون تراکنش از طریق سامانه سپهر این بانک انجام پذیرفته است.
براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي دروقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه هاي (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.
با توجه به مزیت هایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنيت بالاي این سامانه گروه های مختلف و مشتریان استقبال روز افزونی برای استفاده از آن نشان می دهند.
شایان ذکر است در سایر بخش ها و خدمات بانکی در سال جاری نیز مشتریان ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب بانک صادرات در نظر سنجی های انجام شده توسط مجموعه های مرتبط مستقل مراتب رضایتمندی خود از کیفیت خدمات دریافتی از این بانک را ابراز کرده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود