امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/7 1395

گروه بازار پول - بانک ملت و دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای سطح همکاری های فی مابین، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی افزایش یافته و انواع خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک به دانشگاه ارائه خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه با اشاره به سابقه همکاری این بانک و دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بانک ملت همیشه به عنوان یک مشتری ارزنده و برتر به دانشگاه پیام نور نگاه کرده و تمام تلاش خود را برای برآورده ساختن نیازهای مالی این دانشگاه به کار بسته است.

وی انعقاد این تفاهمنامه را اقدامی در راستای افزایش کمی و کیفی سطح همکاری های طرفین خواند و اظهار امیدواری کرد که تفاهمنامه مذکور منشاء خیر و برکت برای بانک و دانشگاه باشد.
رستگار پایداری ارتباط و برقراری رابطه برد- برد با مشتریان را هدف بانک ملت دانست و گفت: این بانک علاوه بر شبکه گسترده شعب و واحدهای خود در داخل کشور، در خارج از کشور نیز شبکه وسیعی دارد که می تواند در زمینه امور ارزی واحدهای خارج از کشور دانشگاه پیام نور نیز با این دانشگاه همکاری های لازم را داشته باشد.

مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد که این بانک به طور کامل آماده همکاری و پاسخ به نیازهای مالی دانشگاه در سراسر کشور است.
دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی، رییس دانشگاه پیام نور هم در این مراسم با قدردانی از همکاری مطلوب بانک ملت اعلام کرد که کارکنان این دانشگاه، از عملکرد بانک ملت رضایت کامل دارند.
وی به همکاری نزدیک دو طرف از سالیان گذشته اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون این دانشگاه به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور، ۵۴۰ شعبه و مرکز در داخل و ۶۸ نمایندگی در خارج از کشور دارد و بخش عمده ای از دانشجویان آن، از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه هستند که با پرداخت هزینه ای پایین، در این دانشگاه تحصیل می کنند.

رییس دانشگاه پیام نور، اعلام کرد که با توجه به سابقه همکاری مطلوب بانک ملت با این دانشگاه، این بانک برای دانشگاه پیام نور نسبت به بانک های دیگر در اولویت است که امیدواریم با امضای تفاهمنامه، یک رابطه برد- برد بین دو طرف ایجاد شود و طرفین بیش از گذشته از این ارتباط، منتفع شوند.
در این جلسه، محمود اخلاقی، عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی هم گزارشی از عملکرد بانک در همکاری با دانشگاه پیام نور ارائه کرد و گفت: نصب سامانه محب، تخصیص حساب پشتیبان برای حساب های غیردولتی، نصب خودپرداز وcashless، اعطای تسهیلات خرید مسکن به اعضای هیات علمی و تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان پیام نور، از جمله اقدامات بانک ملت در این راستا است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود