امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/17 1396



گروه بازار پول - سپرده گذاران مخیر خواهند بود مبلغی را که به صورت علی الحساب تعیین و به شعب اعلام شده است نقداً دریافت کنند و یا بصورت سپرده نزد موسسه اعتباری مجاز کاسپین سپرده گذاری کنند.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، محمد جعفر افتخار اظهار داشت: در راستای صیانت از سپرده های مردمی و همکاری با سپرده گذاران تعاونی های هشتگانه منحله که میبایست به موسسه اعتباری کاسپین ملحق شوند، خطوط اعتباری از سوی بانک مرکزی تعریف شده است و به تدریج در اختیار این موسسه قرار می گیرد تا بتوانیم هرچه سریعتر پاسخگوی سپرده گذاران محترم باشیم.

وی ادامه داد: پیرو تعیین تکلیف سپرده ها از 28 اردیبهشت ماه تاکنون طی سه مرحله موفق به پرداخت مبالغ تا سقف 500 میلیون ریال شده ایم و در گام بعدی سپرده های تا سقف یک میلیارد ریال را اعلام خواهیم کرد. این پرداختها بصورت علی الحساب بوده و ارقام پرداختی به معنای تسویه حساب نمی باشد و در آینده پس از شناسایی املاک جدید به صورت کامل تسویه خواهد شد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با اشاره به اینکه تعداد شعبی که مجاز به پرداخت سپرده ها هستند 80 شعبه میباشد افزود: لیست اسامی شعب مجاز در سایت رسمی موسسه و سایت بانک مرکزی وجود دارد و حتی الامکان سعی شده است تا در شهرهای بزرگ و استانهای مهم شعبی برای خدمات رسانی به همه ایجاد شود.

وی گفت: سپرده گذاران مخیر خواهند بود مبلغی را که به صورت علی الحساب تعیین و به شعب اعلام شده است را نقداً دریافت کرده و یا بصورت سپرده نزد این موسسه سپرده گذاری کنند. همچنین برای تسریع در انجام امور لازم است تا دارندگان وجوه تا سقف 500 میلیون ریال که تاکنون به شعب مجاز موسسه مراجعه نکرده اند با حضور در شعب 80 گانه نسبت به تعیین تکلیف سپرده های خود اقدام نمایند.


افتخار در خاتمه اذعان داشت: متاسفانه برخی رسانه های معاند، بیگانه و ضد انقلاب درصدد سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده و ضربه زدن به بدنه نظام پولی و بانکی کشور هستند و با فرافکنی و دروغ پردازی قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، مراقب باشیم برای آنها خوراک رسانه ای فراهم نکنیم. این موسسه بدنبال حل مشکل و صیانت از حقوق سپرده گذاران می باشد و با رویکردی متفاوت، نظارت جدی‌تر و عملیاتی‌تری در جهت حفظ منافع ذی نفعان بعمل خواهد آورد

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود