امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
08/4 1392

ایران و جهان - پس از چندی از حضور هادیان مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در مراسمی که امروز برگزار شد 18 مدیر جدید در این سازمان معرفی شدند .در این بین محمد کیایی که به تازگی مورد تائید بانک مرکزی قرار گرفته است به عنوان عضو هیات مدیره و معاون بانکی و اعتبارات و سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری معرفی شده است . گویا با خروج محمد تقی ملکی اسکویی از اعضای هیات مدیره وی به این گروه ملحق وارد شده است.همچنین منوچهر زمانی فریزهندی که چندی پیش مدیر عامل بانک گردشگری بود و به تازگی مسئولیت مشاور هادیان در امور بین الملل را برعهده داشت به جای حمید نصرالهی به عنوان معاون بانکی و بین الملل انتخاب شده است .
به گزارش خبرنگار ایران و جهان، غلامرضا صدیقیان که در دوره مدیریت قبلی از ریاست شعبه مادر به دلائلی کنار گذاشته شده بود و در امور شعب مشغول به فعالیت بود در تیم جدید مسئولیت سرپرست معاون حسابداری ریالی و قیمت تمام شده اداره کل حسابداری مالی و قیمت تمام شده را برعهده دارد و در میان 18 انتصاب جدید از چهزه های قدیمی تر موسسه است.
عباسعلی قدیمی نیز که پیش از این در امور طرح و برنامه ریزی فعالیت داشت با تغییرات جدید و رفتن حسین رضایی از این مجموعه به سمت معاون سازمان و تشکیلات اداره کل سازمان، روش ها و سیستم هارسیده است. اما شریف تحویلداری از مدیرانی است که سابقه طولانی در این مجموعه دارد و ریاست شعبی مانند سهروردی،مرکز و ... را در کارنامه کاری در موسسه اعتباری توسعه به ثبت رسانده است . وی از مدیرانی بود که در دوره مدیریت قبلی نیز مورد وثوق بود و سمت هایی مانند مدیر امور شعب را نیز برعهده داشته است وی در انتصابات گروهی این دوره بازرس ارشد اداره کل حسابداری داخلی، بازرسی و مبارزه با پولشویی شده است. هاشم شکریان همدانی نیز در دوره قبل مدیریت حضور داشت و دراین دوره مسئولیت معاون بازرسی و تطبیق مقررات اداره کل حسابداری داخلی، بازرسی و مبارزه با پولشویی و سرپرست معاونت حسابرسی داخلی اداره کل مذکور را برعهده گرفته است.
اسامی سایر نفرات منصوب شده در این موسسه نیز به این شرح است :اصغر طاهرپور اصل: معاون برنامه ریزی، تحول و ICT،حمید تهرانی: معاون منابع انسانی و پشتیبانی، ،دکتر بابک خزائی: سرگروه مشاوران مدیرعامل، مشاور اجرایی مدیرعامل در امور بهبود و تحول با محوریت منابع انسانی، دکتر رضا اکبری اصل: سرپرست اداره آموزش، محسن محمدسلیم: معاون خزانه داری ریالی و ارزی اداره کل خزانه داری و مبادلات بانکی ، رحمان شکوهی نیا: معاون مبارزه با پولشویی اداره کل حسابداری داخلی، بازرسی و مبارزه با پولشویی، حمیدرضا نقدی: ریاست شعبه ممتاز میدان مادر، سید عبدالستار رستمی درسلهی: ریاست شعبه ممتاز مرکزی، فرامرز میهن ن�?اد: مدیرکل اداره حسابداری داخلی، بازرسی و مبارزه با پولشویی، شهراد نصراله زاده: مدیرکل اداره حسابداری مدیریت و برنامه ریزی،حسین افشاری: مدیرکل اداره حفاظت، بابک اخوت پور: معاون مدیرکل اداره روابط عمومی و رسانه ها
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه های مؤسسه اعتباری توسعه، علیرضا هادیان همدانی مدیرعامل مؤسسه اعتباری (بانک) توسعه، در مراسمی احکام معاونین، مدیران و رؤسای جدیدی را برای سمت های مختلف سازمانی اعلام کرده است. این انتصاب ها مبتنی بر ساختار جدید سازمان و هماهنگ با اهداف پیش رو انجام شده اند.بر اساس این گزارش در نشستی که با حضور مدیرعامل و مدیران جدید، در سالن کنفرانس مؤسسه برگزار شد علیرضا هادیان همدانی با بیان این که صداقت همکاران جدید، رسیدن به اهداف را میسر می کند تاکید کرد: کار عقب افتاده در مؤسسه زیاد است و باید با قدرت و دقت در مسیر جدید تا رسیدن به اوج قله های پیشرفت گام برداریم.
شایان ذکر است این موسسه در اخبار جدیدی که در سایت خود قرار داده عبارت بانک را برای معرفی خود برگزیده و این در حالی است که هنوز مجوز خود را دریافت نکرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود