امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/9 1396

    

           

           

گروه بازار پول - جهانگیرى در مراسم افتتاح شرکت پدیده عرش نوین از اقدام و حمایت بانک ملى ایران از پروژه مذکور و نیز از طرح هاى تولیدى و اشتغالزاى کشور تقدیر وتشکر کرد .

به گزارش رازپول  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم افتتاح این کارخانه که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل و جمعی از مدیران بانک ملی ایران انجام شد ، دکتر جهانگیری ضمن اشاره به عملکرد دولت از حمایتهای بانک ملی ایران در پروژه های تولیدی و اشتغالزای کشور تقدیر و تشکر کرد.

دکتر محمدرضا حسین زاده در این مراسم با بیان اینکه شروع سرمایه گذاری برای ایجاد این کارخانه مربوط به دوره مدیریت ایشان در استان گیلان بوده گفت: خوشحالم که امروز شاهد به ثمر رسیدن سرمایه گذاری انجام شده در آن دوره هستم.

وی افزود: بانک ملی ایران حامی تولید ایرانی است و در این مسیر از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه گیلان یکی از قطب های کشاورزی کشور است گفت: حمایت از صنایع تبدیلی و بسته بندی مرتبط با کشاورزی جزو اولویت های ماست.

وی افزود: تا کنون محصول تولیدی این واحد از خارج وارد می شد، اما با شروع به کار آن بخشی از نیاز کشور با تولید داخلی تامین می شود.

نعمت زاده گفت: این شرکت با کمک بانک ملی ایران شکل گرفته و به همین دلیل من از مدیرعامل بانک و همکارانشان تشکر می کنم.

گفتنی این نخستین واحد مدرن تولید پاکت های چند لایه در ایران است که تقریبا ارزش افزوده بیش از 50 درصد ایجاد می کند.

پس از ایین افتتاح شرکت صنعتی پدیده عرش نوین ، دکتر حسین زاده در جلسه شورای اداری استان گیلان ، با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، که با حضور ، معاون اول رییس جمهور ، وزیر صنعت و معدن و تجارت ، وزیر نفت ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان ، استاندار و جمعی از نمایندگان و مدیران استان و سرمایه گذاران و صنعت گران عمده استانی تشکیل شده بود ، حضور یافت .

معاون اول رییس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه دولت دوازدهم این روزها در حال شکل گیری است گفت:

قطعاً در دولت دوازدهم ترکیبی از نیروهای جوان تر و مجرب حضور خواهند داشت تا به سرعت توسعه و رشد اقتصادی کشور کمک کند.

جهانگیری اشاره کرد: در سال گذشته 5400 واحد صنعتی نیمه کاره که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند با حمایت نظام بانکی علی الخصوص بانک ملی ایران تکمیل شد. امسال نیز امیدواریم 6000 واحد صنعتی دیگر را در مدار تولید راه اندازی کنیم .

لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۶ عزم راسخ بانک ملی ایران رفع موانع تولید و جدیت در قبال مسئولیت اجتماعی بوده و پیگیری طرحهای مرتبط در این حوزه در اولویت امور قرار گرفته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود