امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
03/22 1396



گروه بازار پول - مدیرعامل بانک سپه در مسابقات قرائت قرآن کریم و اذان بانک سپه خبرداد: هر یک از شعب بانک سپه که یکی از کارکنان آن حافظ کل قرآن شود، به مدت یک سال از مزایای یک درجه بالاتر بهره مند خواهد شد.

به گزارش رازپول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی با خبر خوش قرآنی مدیران و کارکنان بانک سپه را به انس بیشتر با قرآن دعوت کرد و اظهارداشت: در تمدید طرح سال گذشته، هر یک از کارکنان بانک سپه که حافظ 10 جز قرآن کریم باشند سمت سازمانی آنها یک درجه ارتقا خواهد یافت.

چقازردی در مراسم تقدیر از همکاران حافظ 10 جز قرآن اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن و اذان در بانک سپه جزو مهم ترین مسابقات و مراسمی است که در این بانک برگزار می شود.


مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ قرآنی و نقش آن در تزکیه و سلامت محیط کاری و ارایه خدمات به مشتریان و اشاره به رابطه بین کارآمدی شعب و تعهد و سلامت کاری مدیران و کارکنان آن، همچنین تقید به رعایت موازین شرعی و فقهی در ارایه خدمات بانکداری در چارچوب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، اظهار داشت: چنانچه یکی از کارکنان شعب بانک سپه موفق به حفظ کل قرآن شود آن شعبه به مدت یک سال از مزایای یک درجه بالاتر بهرمند خواهد شد.


وی افزود: وقتی یکی از کارکنان شعبه حافظ کل قرآن باشد آثار و برکات معنوی آن بر عملکرد کل شعبه تاثیر خواهد گذاشت و فضای شعبه پاک و معنوی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار قرآن باید به نهج البلاغه نیز توجه کرد افزود: برگزاری مسابقات قرائت قرآن و اذان و طنین انداختن صدای دلنشین آن آثار و برکات معنوی فراوانی برای بانک به ارمغان خواهد آورد.


چقازردی با اشاره به این که توفیقات بدست آمده در بانک سپه به دلیل وجود نیروهای متعهد و مجرب است گفت: بدون تردید وجود نیروی متدین و کارآمد در بانک سپه اصلی ترین عامل در موفقیت و شاخص های عملکردی بانک سپه بوده است.


* تقدیر از قاری ممتاز بین المللی

مدیرعامل بانک سپه همچنین در این مراسم از حامد علیزاده قاری ممتاز بین المللی که به تازگی در مسابقات بین المللی مالزی رتبه نخست قرائت قرآن را کسب کرده بود تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، مسابقات قرائت قرآن و اذان در سه بخش، قرائت قرآن در بخشهای ترتیل و تحقیق و اذان به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه برگزار شد و از برترینهای این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

بنابر اعلام نظر داوران استاد شریف و حاج شفیعی، برگزیدگان این مسابقات عبارتند از: در بخش ترتیل رتبه اول محمد گرایلی و رتبه دوم محمد مهدی دلشاد، در بخش تحقیق رتبه اول حمید لاری و رتبه دوم علی منصوری مقدم ، در بخش اذان محمد مهدی دلشاد و حمید لاری مشترکا رتبه اول و منصور اسماعیل زاده رتبه دوم.


* ارتقای شغلی 4 نفر از کارکنان حافظ 10 جزء قرآن

در این مراسم همچنین از 4 نفر از کارکنان بانک سپه جلال یوسفی عنایت از همدان، صدیق پرندوش از سیستان و بلوچستان، بهرام وحیدنیا از آذربایجان شرقی و فاطمه سلیمی از اصفهان که در سال 95 موفق به حفظ 10 جزء قرآن کریم شدند، ضمن ارتقای یک درجه ای رده شغلی، تقدیر شد.

مراسم مذکور با حضور حامد علیزاده قاری ممتاز بین المللی، نصر معاونت قرآن و عترت وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران امور، روسای نواحی و دیگر مسئولان و کارکنان بانک سپه درسطوح مختلف سازمانی در نمازخانه ساختمان نگین این بانک برگزار شد.

همچنین در این مراسم سید دانیال معین آل داود مجری توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به سابقه همکاری خود با بانک سپه گفت: خوشحالم بانک سپه به کار خیر معروف شده و فعالیتهای خیرخواهانه ای در بانک سپه می بینم که در کمتر سازمانی شاهد آن هستم.

وی تأکید کرد: از اقدامات ارزنده بانک سپه که به ویژه با حمایت شخص مدیرعامل این بانک انجام شده، قدردانی از خانواده های مدافع حرم، اعزام خانواده معظم شهدا به کربلا و جمکران وکمک به آزادی زندانیهای با جرائم غیرعمد می باشد.


* ارتقای سطح کیفی مسابقات قرآن کریم بانک سپه

استاد شریف یکی از داوران مسابقات قرائت قرآن کریم و اذان بانک سپه نیز در این مراسم سطح کیفی برگزاری این مراسم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همکاران شرکت کننده در مسابقات قرائت قرآن و اذان در بانک سپه نسبت به سال قبل ارتقای سطح داشتند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه قرآن کریم بتوان اخلاق مدارتر بود و از برکات جاری شدن فرهنگ قرآنی در بانک بهره بیشتری برد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود