امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/16 1396

گروه بازار پول - طي مراسمي باحضور نعمت زاده ، وزير صنعت ، معدن و تجارت و با تسهيلات بانك صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش رازپول به نقل از  پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن شرکت پویا ریس که علاوه بر رنگرزی الیاف و نخ ، نخ صد درصد پنبه‌ای (رینگ) و نخ پنبه پلی استر (رینگ) تولید می‌کند 10 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 1 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی از اين بانك دريافت كرده و برای 146 نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.

اين شركت در زمینی به مساحت 38 هزار و 477 مترمربع و زیربنای 25 هزار و 334 مترمربع احداث شده است و نقش موثري در تحرك اقتصادي منطقه ايفا مي كند.

گفتني است طي سال هاي گذشته بانك صنعت و معدن طرح هاي بزرگ ، كوچك و متوسط زيادي را در نقاط مختلف كشور به بهره برداري رسانده و از اين طريق گام هاي اساسي در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي برداشته است.

تقدیر مدیران اقتصادی، صنعتی و بانکی از بانک صنعت و معدن به خاطر دستاوردهای دوران دولت تدبیر و امید

همچنین جمعي از مديران اقتصادي ، صنعتي و بانكي در نامه هاي جداگانه اي از افخمي ، رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به خاطر دستاوردهاي اين بانك در دوران دولت تدبير و اميد و در مسير تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و ايجاد توسعه پايدار صنعتي در كشور قدرداني كردند .

صالحي نيا معاون امور صنايع وزير صنعت ، معدن و تجارت ،نوابي معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت و رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان ، حميدرضا عظيميان معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن، آيت اللهي مديرعامل بانك كارآفرين ، رسول اف مديرعامل بانك آينده و جوادي مديرعامل موسسه اعتباري ملل عملكرد بانك صنعت ومعدن را عاملي مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي ، توسعه صنعتي و افزايش سطح اشتغال در كشور توصيف كردند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود