امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/9 1396


گروه بازار پول  - معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با اشاره به رضایت شهروندان از خدمات این بانک گفت: اقدامات بانک شهر در سال‌های اخیر موجب جلب اعتماد شهروندان شده، به طوری‌که جذب منابع در این بانک با روند صعودی ادامه دارد.

 به گزارش رازپول به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمید شیروانی با اشاره به افزایش چشمگیر منابع این بانک اظهار کرد:

بانک شهر از بدو تاسیس به منظور حمایت از شهرداری کلانشهرها و با هدف توسعه و عمران شهرها آغاز به کار کرد و طی سال‌های اخیر با جلب رضایت شهروندان، بخش عمده‌ای از منابع خود را از طریق مردم تامین می‌کند.

شیروانی افزود: در شرایط کنونی و طی چند روز گذشته خوشبختانه شاهد افزایش قابل توجهی از استقبال شهروندان در شهرهای مختلف از خدمات بانک شهر بودیم که البته به نظر می‌رسد این افزایش استقبال به دنبال خدمات مدرن و نوینی است که طی سال‌های اخیر توانسته از آنها به عنوان خدمات رقابتی خود در شبکه بانکی استفاده کند که از جمله آن می‌توان به خدمت NFC و سایر خدمات داخل پیشخوان‌های شهرنت مانند خودبانک و خوددریافت اشاره کرد.

وی کارت‌های شهروندی را نیز جزئی از این خدمات برشمرد و گفت: قابلیت‌های کارت‌های شهروندی مانند امکان انجام پرداخت‌های خرد حمل و نقل درون شهری مانند مترو، اتوبوس،تاکسی و ... از  امتیازاتی است که موجب ترغیب مدیران حوزه شهری و شهرداری‌های سراسر کشور برای توسعه و گسترش این خدمت در کشور شده و می‌توان گفت که تاثیر بسزایی در استقبال شهروندان و افزایش قابل توجه اخیر منابع بانک شهر داشته است.

وی، اعتماد شهروندان را سرمایه بزرگ این بانک دانست و تصریح کرد: توسعه حمل و نقل عمومی و حمایت از پروژه‌های مهم عمرانی در شهرها، به عنوان محور فعالیت‌های بانک شهر موجب شده تا تاثیرات حضور این بانک، در زندگی شهروندان به طور ملموس دیده شود و از این رو، شاهد هستیم که منابع بانک شهر طی سال‌های اخیر با روند صعودی در حال افزایش است.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود