امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
03/9 1396

گروه بازار پول - مهدي  كرباسيان معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان توسعه و  نوسازي معادن و صنايع معدني ايران در نامه اي به افخمي مديرعامل بانك صنعت و  معدن از اين بانك به خاطر بازپرداخت بخشي از بدهي هاي معوقه كشور به بيمه  هاي هرمس آلمان و ساچه ايتاليا كه موجب ارتقاء و بهبود رتبه ايران در بازار  پولي و مالي در جهان مي شود قدرداني كرد.

كرباسيان دراين نامه آورده  است: برخود لازم ميدانم مراتب قدرداني خود و ساير همكاران اين سازمان را در  جهت همكاري و مساعي جنابعالي و همكاران محترم بانك صنعت و معدن در خصوص  بازپرداخت بخشي از بدهي هاي معوقه كشور به بيمه هاي هرمس آلمان و ساچه  ايتاليا كه منجر به ارتقا و بهبود رتبه ايران در بازار پولي و مالي در جهان  خواهد شد را اعلام و ارج مي نهيم .

وي افزود: به اميد روزي كه مرزهاي  توسعه يافتگي در دوران پساتحريم در دولت تدبير و اميد ، يكي پس از ديگري با  درايت و سختكوشي و تلاش مضاعف دلسوزان كشور با اقدام و عمل به اقتصاد  مقاومتي پيموده و گشوده شود.

گفتني است بانك صنعت و معدن بازپرداخت بدهي  كشتيراني جمهوري اسلامي ايران به بيمه هرمس به مبلغ 90 ميليارد تومان و  بدهي هاي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به بيمه هرمس به  مبلغ 56 ميليارد تومان و بيمه ساچه ايتاليا به ميزان 220 ميليون يورو را  تامين مالي كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود