امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
11/14 1392

ایران و جهان - شرکت چاپ و نشر بانک ملی به استناد صورت جلسه 13 آذر سال جاری با تغییراتی در مدیریت مواجه شده است .

به گزارش ایران و جهان، محمد ابراهیم منصور خاکی پس از خداحافظی از صندلی هیات مدیره بانک ملی به نمایندگی از گروه توسعه ملی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی انتخاب شده است .هرچند که در تماس خبرنگار ما با این شرکت و استعلام اعضای هیات مدیره گروه توسعه ملی نام وی در میان اعضای هیات مدیره نبود.
محمد ابراهیم منصور خاکی در حال حاضر مسئولیت دیگری نیز دارد و نائب رییس هیات مدیره شرکت داده پردازی ایران است .وی دانشجوی دکترای حسابداری و دارای مدارک تحصیلی دکتری مدیریت استرات�?یک از دانشگاه صنایع و معادن،کارشناس ارشد حسابداری از موسسه عالی بانک مرکزی ایران و کارشناس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی کرج است .

نامبرده در سوابق کاری عضو موظف هیات مدیره بانک ملّی ایران،مشاوره معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد،مشاور کمیسیون اقتصادی مجلس ، رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان بانک ملی ایران،عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک ،عضو غیر موظف هیات مدیره بانک قرض الحسنه ،مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی ،مسئول کمیته تاسیس بانک قرض الحسنه در وزارت اقتصاد،رئیس کمیته خصوصی سازی بانک ها و بیمه ها،رئیس هیات امنا کانون مشاوران سرمایه گذاری ،رئیس هیات نظارت کانون مشاوران سرمایه گذاری،نماینده تام الاختیار وزیر در ساماندهی روابط اقتصادی حوزه خلیج فارس،نماینده وزیر در هیات تحقیق و تفحص بانک ها ،مدیر مسئول طراحی و تدوین بانک جامع اطلاعات مشتریان،نماینده تام الاختیار وزیر در هیات ترک تشریفات مناقصه بیمه مرکزی،نماینده تام الاختیار وزیر در هیات ترک تشریفات مناقصه بانک های ملی، صادرات، ملت، تجارت، توسعه صادرات و کشاورزی،مدیر مالی ،معاون اداره تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه را داراست.

بر اساس آگهی جدید تغییرات شرکت چاپ و نشر بانک ملی خسرو خواجه حسنی نیز به نمایندگی از شرکت آزاد راه قزوین-زنجان نیز به عنوان نائب رئیس هیات مدیره انتخاب شده است .
علی اکبر عبدالرشیدی نیز به نمایندگی از بانک ملی ایران به عضویت در هیات مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی درآمده است .وی متولد 18 تیر 1328 از کرمان است و پیش از این خبرنگار و مجری ،مترجم و نویسنده بوده است .عبدالرشیدی در سال های اخیر از مدیران باوفا و همراه عبدالناصر همتی است که در همه مسئولیت ها با وی همراه بوده است . وی زمانی که همتی رئیس کل بیمه مرکزی بود به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان فعالیت کرد و با ورود همتی به بانک سینا مدیر روابط عمومی این بانک شد .اکنون نیز با عزیمت همتی به بانک ملی وی را همراهی می کند.وی فارغ التحصیل رشته زبان شناسی است .

محمد متین نیز به نمایندگی از شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده است. رضا منصوری نیز به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل انتخاب شده است .
تغییرات جدید در هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با حکم همتی، برای انتصاب رضا منصوری، علی اکبر عبدالرشیدی و محمد متین به ترتیب به عنوان نماینده شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران، نماینده بانک ملی ایران و نماینده شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی در حالی رخ می دهد که پیش از این رضا بختیاری، مصطفی اسد الهی و عبداله رفعت در ترکیب اعضای هیات مدیره قرار داشتند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود