امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
02/31 1396

گروه بازار پول - مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه همواره خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات می داند و از بانک های منضبط کشور است.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ دکتر محمد علی سهمانی با بیان اینکه سلامت مالی یکی از اهداف اساسی بانک رفاه است ، گفت: همواره در تلاشیم در بحث مقررات و استانداردهای بین المللی نیز پیشگام باشیم.


وی نظارت قوی و مستمر در فعالیت های مالی به ویژه نظام بانکی را کلیدی دانست و افزود: بانک رفاه با درک این حساسیت و نقش نظارت در ایجاد سلامت مالی، در سال گذشته با اصلاح ساختار ، مدیریتی تحت عنوان مدیریت امور نظارت را ایجاد کرده تا بتواند بیش از گذشته در این حوزه کارآمد باشد.


لازم به اشاره است که این بانک به تازگی اعلام کرده در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال 95 و دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بخشش سود و وجه التزام تسهیلات زیر یک میلیارد ریال ، کسانی که تا پایان خرداد ماه سالجاری اصل مبلغ تسهیلات خود را پرداخت کنند، سود و وجه التزام آن بخشوده خواهد شد.
این مشمولیت شامل تسهیلاتی است که اصل مبلغ آن حداکثر 250 میلیون ریال بوده و قبل از سال 1395 یا در طول سال گذشته سررسید شده است.
بر این اساس اولویت بخشودگی مطالبات، صرفاً تسهیلات اعطایی یارانه ای مورد حمایت دولت برای حوادث غیر مترقبه و مسکن روستایی شامل جاری و غیر جاری و مانده مطالبات امهال شده آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه است.
مشمولان می توانند در صورت واریز نقدی مانده اصل بدهی از بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات بهره مند شوند.
گفتنی است چنانچه کسانی بیش از یک فقره تسهیلات دریافت کرده اند، تنها یک فقره از آن مشمول این طرح بوده و شامل آخرین قرارداد منعقده بین بانک و تسهیلات گیرنده خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود