امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/31 1396

گروه بازارپول - با هدف حمایت از اشتغال و تولید داخلی و طی مراسمی با حضور مدیران بانک صادرات ایران،  مدیران گروه صنعتی انتخاب(گروه تولیدی اسنوا)  از "طرح تسهیلاتی همیاران سپهر" در محل شعبه  مستقل مرکزی(٣٠٤٦)، رونمایی شد.

به گزارش رازپول به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای تحقق اصل مهم اقتصاد مقاومتی و ضرورت تقویت قدرت خرید مصرف‌کنندگان و حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال و بهره‌برداری مطلوب از کارت اعتباری بر پایه عقد مرابحه به عنوان یکی از ابزارهای مترقی بانکداری اسلامی، این بانک اقدام به "ارائه طرح تسهیلاتی همیاران" سپهر نموده است.
در این طرح، انواع محصولات گروه صنعتی انتخاب که تولیدات لوازم خانگی با برند«اسنوا» بخشی از آن می‌باشد، با استفاده" کارت اعتباری سپهر انتخاب" قابل خریداری می باشد.
گفتنی است مشتریان در صورت تمایل با مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد و یا مراجعه مستقیم به شعب بانک، ضمن اطلاع از شرایط کارت اعتباری همیاران سپهر، درخواست خود را ارائه و بانک نیز نسبت به اعتبارسنجی مشتری، تعیین سقف اعتبار قابل پرداخت، تشکیل پرونده و صدور کارت اعتباری حداکثر به میزان مبلغ اعتبارسنجی شده و مورد درخواست متقاضی مبادرت می‌ورزد. در ادامه مشتری ضمن مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد بر اساس اعتبار موجود در کارت اقدام به خرید می‌نماید.
لازم به ذکر است در کارت اعتباری همیاران سپهر به ازای مجموع خریدهای صورت گرفته در بازه‌های زمانی یک ماهه، یک فقره تسهیلات حداکثر ٣٦ ماهه برای مشتری لحاظ می‌گردد و این کارت قابلیت شارژ مجدد ندارد و فاقد هزینه آبونمان برای مشتریان می‌باشد.

شایان ذکر است نرخ سود تسهیلات این قرارداد معادل ١٥ درصد و از روز انجام تراکنش تا پایان مهلت پرداخت (٧ روز پس از صدور صورتحساب) محاسبه سود به صورت روزشمار محاسبه می‌شود. همچنین از مقطع صدور صورتحساب، سود بر اساس تسهیلات مرابحه محاسبه می‌گردد.
براساس این گزارش کارت اعتباری همیاران سپهر صرفا بر روی پایانه‌های فروش تعیین شده قابلیت خرید داشته و امکان مشاهده صورت‌حساب بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران و مانده موجودی بر روی تمامی پایانه‌های فروش و دستگاه‌های خودپرداز را نیز خواهد داشت.

لازم به یادآوری است بازنشستگان محترم کشوری، سازمان ها، ارگانها، نهادها و .... می توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران و یا گروه انتخاب، ضمن انعقاد قرارداد و ارائه تعهد پرداخت اقساط، بدون ضامن برای کارکنان خود کارت اعتباری مذکور را دریافت نمایند. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود