امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/10 1392

ایران و جهان - یک شرکت دولتی از نیمه دوم سال تاکنون 5 آگهی تغییرات مدیریتی منتشر کرده که آخرین آگهی منتشر شده با خبر رسمی مندرج در سایت این شرکت علی رغم همزمانی در روز انتشار در تناقض است .

چندی پیش ایران و جهان خبری با عنوان«مهره چینی جدید همتی در چاپ و نشر بانک ملی» منتشر کرد که با واکنش هایی از سوی روابط عمومی چاپ و نشر بانک ملی همراه شد .این خبر که به استناد صورت جلسه 13 آذر سال جاری در که در روزنامه 10 بهمن شماره 20700 کیهان منتشر شده بود به گزارشی در خصوص تغییرات در مدیریت این شرکت پرداخته بود.

به گزارش ایران و جهان، بررسی آگهی های تغییرات رسمی شرکت چاپ و نشر بانک ملی در روزنامه رسمی این شرکت یعنی روزنامه کیهان روایت گر تناقضاتی است. بر این اساس این شرکت در نیمه دوم سال جاری بالغ بر 5 آگهی در روزنامه رسمی خود مندرج کرده و در این روزنامه ها ترکیب جدیدی از هیات مدیره را معرفی کرده است.

روزنامه کیهان در 17 مهر به شماره 20612 آگهی تغییرات شرکت چاپ بانک ملی را این گونه منتشر کرده که محمد ابراهیم منصور خاکی به نمایندگی از گروه توسعه ملی به عنوان رئیس هیات مدیره ،خسرو خواجه حسنی به نمایندگی از شرکت آزاد را قزوین- زنجان به عنوان نائب رئیس هیات مدیره ،رضا منصوری به نمایندگی از شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره،عبداله رفعت به نمایندگی از شرکت مدیریت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران به عنوان عضو هیات مدیره و مصطفی اسد الهی به نمایندگی از بانک ملی به عنوان عضو هیات مدیره معرفی شده است .

این در حالی است که در آگهی دیگری در13 آبان همان روزنامه به شماره 20632 در آگهی تغییرات شرکت چاپ و نشر بانک ملی آمده است؛ محمد ابراهیم منصور خاکی به نمایندگی از گروه توسعه ملی به عنوان رئیس هیات مدیره ،خسرو خواجه حسنی به نمایندگی از شرکت آزاد را قزوین- زنجان به عنوان نائب رئیس هیات مدیره ،رضا بختیاری به نمایندگی از شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان عضو هیات مدیره ،عبداله رفعت به نمایندگی از شرکت مدیریت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران به عنوان عضو هیات مدیره و مصطفی اسد الهی به نمایندگی از بانک ملی به عنوان عضو هیات مدیره و آقای رضا منصوری به عنوان مدیر عامل معرفی شده است .

در روزنامه کیهان در روز 25 دی ماه شماره 20688 مجددا آگهی تغییرات این شرکت به استناد صورتجلسه مورخ17 تیر ماه 1392به چاپ رسیده تغییرات به شرح محمد ابراهیم منصور خاکی به نمایندگی از گروه توسعه ملی به عنوان رئیس هیات مدیره ،خسرو خواجه حسنی به نمایندگی از شرکت آزاد را قزوین- زنجان به عنوان نائب رئیس هیات مدیره ،رضا بختیاری به نمایندگی از شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان عضو هیات مدیره ،عبداله رفعت به نمایندگی از شرکت مدیریت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران به عنوان عضو هیات مدیره و مصطفی اسد الهی به نمایندگی از بانک ملی به عنوان عضو هیات مدیره و آقای رضا منصوری به عنوان مدیر عامل عینا تکرار شده است .
اما در آگهی 10 بهمن 1392 در روزنامه شماره 20700 کیهان به استناد صورت جلسه 13 آذر 1392 یعنی جلسه ای که پس از تغییرات مدیریتی در بانک ملی اعمال شده است تغییرات به این صورت درج شده است .

محمد ابراهیم منصور خاکی به نمایندگی از گروه توسعه ملی به عنوان رئیس هیات مدیره 
خسرو خواجه حسنی به نمایندگی از شرکت آزاد راه قزوین-زنجان نیز به عنوان نائب رئیس هیات مدیره 
علی اکبر عبدالرشیدی به نمایندگی از بانک ملی ایران به عنوان عضو هیات مدیره 
محمد متین نیز به نمایندگی از شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان عضو هیات مدیره 
رضا منصوری نیز به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل انتخاب شده است .

پس از درج این آگهی و اطلاع رسانی خبر روابط عمومی چاپ و نشر بانک ملی به سایت ایران و جهان اعلام کرد که شرکت با تغییراتی روبه است و این خبر از صحت لازم برخوردار نمی باشد.
این در حالی است که آگهی رسمی این شرکت در روزنامه مورخ 6 اسفند در شماره 20721 روزنامه کیهان مجددا منتشر شد و اخبار مذکور را تائید کرد .
همزمان با انتشار این اگهی سایت رسمی شرکت چاپ و نشر بانک ملی در اطلاعیه ای جدید در روز 6 اسفند ماه از حکمی جدید برای رئیس هیات مدیره این شرکت رونمایی کرد و بر اساس این اطلاعیه محمدرضا حسین زاده به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران معرفی شد.

در این اطلاعیه آمده است به موجب حکم شماره9924.1.33382 دکتر همتی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده، به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران منصوب شد. در این حکم آقای حسین زاده به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و به صورت غیر موظف به این سمت منصوب و جایگزین آقای محمدابراهیم منصور خاکی شده است. محمد رضا حسین زاده در خصوص سوابق کاری در سایت شخصی اش این گونه نوشته است که عضو هيئت‌ مديره بانك ملّي ايران ، مسئول ستاد نوآوري بانك ملّي ايران، رييس هيئت‌ مديره شركت هلدينگ توسعه ملي، رييس هيئت‌ مديره شركت آزاد راه قزوين – زنجان – تبريز، عضو هيئت‌ مديره شركت كشت و صنعت پارس، دبير كميسيون فني سازمان و روش‌هاي بانك‌هاي كشور، رييس اداره‌ كل سازمان و روشهاي بانك ملّي ايران،مدير بانك ملّي استان گيلان و مدير بانك ملّي استان اردبيل .

ضمنا طی صورتجلسه ای خسرو خواجه حسنی به نمایندگی از شرکت آزادراه قزوین-زنجان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره، مهندس رضا منصوری به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، علی اکبر عبدالرشیدی به نمایندگی از بانک ملی ایران و محمد متین به نمایندگی از شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران منصوب شدند.
از جمله سوابق و مسئولیت های پیشین محمد متین که هم اکنون به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد فعالیت دارد می توان به مدیر کل حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی، همکاری در راه اندازی فصلنامه دانشگاه انقلاب ، مدیریت طرح و برنامه در گروه های تلویزیونی سیما، ‌مشاور فرهنگی مدیر عامل بنیاد فارابی ، مدیریت تهیه برنامه های سال حضرت امام در شبکه های اول و سوم سیما در حد فاصل سالهای 1380- 1372، اشاره کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود