امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
01/17 1393

ایران و جهان – دیدارهای نوروزی مدیران در سال 93 با حواشی جالبی همراه بوده است از اولین دیدار نوروزی مدیرعامل یک بانک خصوصی با همکاران سابق خود در بانک خصوصی دیگری پیش از دیدار با همکاران خودش تا تشریح برنامه ها و اهداف کلان سازمان.
به گزارش ایران و جهان ،در روزهای گذشته دیدارهای نوروزی مدیران و کارکنان یکی از روال های عادی سازمان ها بوده است که البته حاشیه نگاری این دیدارهای نوروزی خالی از لطف نیست .

عبدالناصر همتي ضمن در ديدار نوروزي با اعضاي هيأت مديره و معاونان، مديران امور، روساي ادارات مركزي و  شعب مستقل از برنامه های بانک در سال جاری سخن گفته است . بانك ملي ايران در سال جديد بايد بر مبناي اصول اقتصادي حركت كند و اصول اقتصادي نيز توازن دخل و خرج يك بنگاه مالي است.
مديرعامل بانك ملي ايران با تبريك سال نو و آرزوي سلامتي براي تمامي مديران و كاركنان اين بانك گفته است که من به آينده بانك ملي ايران بسيار خوشبينم و مطمئنم امسال، سال خوبي براي اين بانك خواهد بود.
ولی اله سیف نیز روز شنبه دیداری نوروزی با کارکنان این بانک داشته است و بدون سخنرانی در طبقه 188بانک در  خصوص برنامه های سال جدید به دست دادن و تبریک گفتن با همکاران بانک بسنده کرده است .در این مراسم همکاران بانک مرکزی از یک در وارد و پس از خوش و بشی با رئیس کل از در دیگری خارج شدند.

مراسم ديدار نوروزي علی طیب نیا وزير اقتصاد با كارمندان، مديران و معاونين وزارتخانه نیز در ضلع جنوبی حیات  وزارت خانه برگزار شده است . علي طيب نيا با حضور در جمع كاركنان وزارت اقتصاد در محل حيات ضلع جنوبي وزارتخانه، به ديده بوسي با ايشان و بيان تبريك به مناسبت سال نو پرداخته است.
اين گزارش حاكي است، وزير اقتصاد طي اين مراسم كه با حضور پر تعداد همكاران وزارتخانه برگزار شد، همچنين از نزديك در جريان مشكلات و درخواست هاي كاركنان قرار گرفته است.
پس از این مراسم دیدار با مدیران و روسای سازمان های تابعه بعد دیگری از دیدار بوده است .شنیده های خبرنگار ایرنا حاکی است حضور نیافتن پاریزی در این مراسم در حالی بود که وی در دفتر کار خود حضور داشت اما به دلیل تغییراتی که قرار است در روزهای آتی در این وزارتخانه رخ دهد و فرد دیگری سکاندار این معاونت شود، پاریزی در این مراسم حضور نیافته است.
محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی نیز به دیدار همکاران خود در اولین روزکاری رفته و با خوردن چای و شیرینی سال جدید را به همکاران تبریک گفته است .

محمد رضا پیشرو مدیرعامل بانک صادرات نیز در دیدار نوروزی با همکاران به برنامه های این بانک در سال 93 در  زمینه مدیریت نقدینگی،خلق درآمد،حفظ مشتریان وی�?ه و تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی پرداخته از وضعیت مثبت ارزی بانک در بانک مرکزی خبرداده است . وی تحقق افزایش سرمایه 2.6 برابری بانک در سال گذشته و کاهش چشمگیر مطالبات معوق را حاصل تلاش همه کارکنان صف و ستاد عنوان کرده است .


بهمن وکیلی مدير عامل بانك توسعه صادرات نیز در دیدار نوروزی با اعضاي هيات مديره، مديران و کارکنان اين بانک  ضمن گراميداشت ايام فاطميه گفته است: تلاش و فعاليت در شرايط فعلي جهاد در عرصه اقتصاد محسوب مي‌شود و اجر و پاداش آن نيز از جهاد و دفاع مقدس كمتر نيست.
وكيلي در اين ديدار با تبريك سال جديد به كاركنان اين بانك افزود: سال گذشته براي انجام فعاليت‌هاي بانكي سال دشواري بود و فعاليت‌هاي بانكي بطور عادي قابل انجام نبود و كاركنان توسعه صادرات وظايف خود را به نحو مطلوب انجام دادند لذا از زحمات همه آنها متشكرم.

وكيلي بيان کرده است انتظار من از كاركنان بانك توسعه صادرات در سال جديد اين است كه همه با هم تلاش و كوشش خود را همچون سال گذشته براي برون رفت از مشكلات اقتصادي ادامه دهيم و راههاي جديدي را براي تامين منابع و تامين مالي صادرات كشور پيش بيني كنيم.


اما کوروش پرویزیان نیز در روزهای نوروز به دیدار همکاران در طبقات و واحدهای بانک رفته و در دیدار چهره به چهره با همکاران بانک سال نو را به ایشان تبریک گفته است.

همچنین مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانك اقتصادنوين در مراسم ديدار نوروزي، با كاركنان ادارات مركزي، سرپرستان مناطق، روساي شعب تهران و مديران ارشد شركت‌هاي وابسته به اين بانك ديدار و گفت‌وگو كردند.
بهرام فتحعلي رئيس هيات مديره، ابراهيم منصور خاکي و فرهاد حنيفي اعضاي هيات مديره، حسن معتمدي مديرعامل، مهندس صدر هاشمي‌ن�?اد بنيان گذار بانک اقتصادنوين، احمد طاهري بهبهاني مديرعامل پيشين اين بانک، معاونين، مديران امور، روساي ادارات، سرپرستان مناطق شعب تهران و شهرستان، روساي شعب تهران و مشاورين و مديران عامل شركت‌هاي وابسته اين بانک نيز حضور داشتند.

اما احمد طاهری، مدیرعامل بانک سامان در حالی اولین دیدار نوروزی خود را با همکاران سابق در بانک اقتصاد نوین داشته است و با آنها عکس یادگاری گرفته که هنوز با همکاران خود در بانک سامان دیدار نکرده است.
احمد طاهری از 21 دی ماه 1387 تا 23 مهر سال 1390 مدیر عامل بانک اقتصاد نوین بود و پس از بروز مشکلاتی در بانک سامان و کنار رفتن ولی ضرابیه از خرداد سال گذشته به عنوان مدیرعامل بانک سامان معرفی شد.
وی همواره در مراسم های گوناگون بانک اقتصاد نوین حضور دارد و در اقدامی جالب بدون دیدار نوروزی با همکاران خود در بانک سامان دعوت همکاران سابق خود در بانک اقتصاد نوین را پذیرفته و با ایشان دیدار داشته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود