امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/27 1396


گروه بازار پول- مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی از ارائه خدمت جدید یارا کارت در خرداد ماه سال جاری و در آستانه هشتاد و چهارمین سالگرد تأسیس این  بانک خبر داد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، محمدرضا غفوری با اعلام این خبر افزود ، بانک کشاورزی با هدف سهولت در انجام امور بانکی کشاورزان و روستائیان برای خرید ملزومات، ابزار ها و نهاده های کشاورزی، این کارت را صادر و در اختیار آنان قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه  این خدمت بانک کشاورزی بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا درآمده است خاطر نشان کرد: سقف  اعتبار این کارت ها 50 میلیون ریال است که  از طریق شعب این بانک صادر و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی در ارتباط با تضمین  صدور یارا کارت توضیح داد: حساب یارانه ای هموطنانی که مشمول استفاده از این کارت می شوند، به عنوان تضمین در نظر گرفته شده است و اقساط آن از محل یارانه پرداختی تسویه خواهد شد.

غفوری یادآور شد، اردیبهشت ماه سال 1395 نمونه آزمایشی  این کارت در یکی از استان ها اجرایی شد و  در خرداد ماه سال جاری به عنوان خدمتی جدید در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود