امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
02/24 1396


گروه بازار پول - مدیرعامل بانک شهر با اشاره به حضور موفق و تاثیرگذار این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت گفت:خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد های ذیربط ،نمایشگاه سی ام با موفقیت به کار خود پایان داد.


به گزارش رازپول به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران 1860 ناشر داخلی و 140 ناشر خارجی حضور داشتند، افزود:استقبال هموطنان از سراسر کشور به ویژه قشر دانشجو از نمایشگاه امسال به نسبت سال قبل بسیار بیشتر بود.


وی  با اشاره به اقدامات بانک شهر در سی امین نمایشگاه کتاب پایتخت تصریح کرد:با تلاش جوانان نخبه بانك، به روز ترین خدمات بانکی در این نمایشگاه با افزایش 30 درصدي  تجهیزات بانكي ارايه شد.


پورزرندی خاطرنشان کرد:از سال گذشته که بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب تهران و سراسر کشور انتخاب شد، سعی شد از طریق گسترش بانکداری الکترونیکی و با استقرار سیستم های پیشرفته خدمات شایسته ای  به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ارایه شود.


وی با بیان اینکه شاهد رضایت حداکثری بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران بودیم، ادامه داد:به منظور تسهيل در دسترسي شهروندان، از چند روز مانده به آغاز نمایشگاه تا روز آخر آن تعداد 255 شعبه و باجه در سراسر کشور و 353 پیشخوان شهرنت به ارایه بن کارت به متقاضیان پرداختند که طی بررسی های صورت گرفته  هیچگونه مشکلی در صدور بن کارت ها وجود نداشت.


مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی این بانک، گفت: این سرویس،یک روش پرداخت وجه خرید است که به جای کارت فیزیکی از طریق موبایل صورت می‌گیرد و با تلاش‌های بسیار برای نخستین بار در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار متقاضیانی که سیستم عامل موبایشان اندروید بود، قرار گرفت.

وی افزود: علاوه برارایه این سیستم، امکان استفاده از بن کارت مجازی با استفاده از QR Code نیز برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فراهم بود.


پورزرندی تصریح کرد:بیش از 75 دستگاه خودپرداز، 70 دستگاه وب کیوسک،12 پیشخوان شهرنت و 2 دستگاه صراف الکترونیک به بازدیدکنندگان داخلي و خارجي در اين نمايشگاه خدمت رسانی کردند.

بر اين اساس، در مراسم اختتاميه سی امین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز از خدمات بانك شهر در اين دوره قدرداني كرد.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر: توزیع مناسب بن کارت ها در نمایشگاه کتاب تهران/ رضایت بازدیدکنندگان از خدمات بانک شهر در نمایشگاه سی ام


در همین زمینه معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به ارائه به روز ترین خدمات بانکی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: توزیع مناسب بن کارت ها و ارائه بهترین خدمات بانکی در این ایام، از دلایل رضایتمندی بازدیدکنندگان این دوره نمایشگاه بوده است.
غلامحسین تابش فر با بیان اینکه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب توانست برای دومین بار در نمایشگاه کتاب پایتخت به هموطنان خدمت رسانی کند، گفت: خوشبختانه با نظرسنجی که انجام شد، در نمایشگاه سی ام رضایتمندی بیش از 98 درصد علاقمندان از خدمات بانک شهر کسب شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره شاهد افزایش بازدیدکنندگان و افزایش خرید کتاب بودیم، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بن کارت‌های نمایشگاه نیز به موقع در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
تابش فر با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان بانک شهر با تمام توان و با ارایه به روزترین خدمات بانکی در طول زمان نمایشگاه به ارائه خدمات می پرداختند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 75 دستگاه خودپرداز، بیش از 65 دستگاه وب کیوسک، 12 پیشخوان شهرنت ثابت و سیار و 2 دستگاه صراف الکترونیک برای تسهیل در دسترسی شهروندان بازدیدکننده نمایشگاه راه اندازی شده بود.  
وی تصریح کرد: باتلاش مدیرعامل بانک شهر و توان کارکنان جوان و نخبه این بانک، امسال برای نخستین بار سرویس  NFC  در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت و متقاضیان توانستند به جای بن کارت فیزیکی از طریق موبایل اقدام به خرید کتاب کنند.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف کشور از نمایشگاه  سی ام گفت: فضای مناسب مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و همچنین ارایه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان، موجب استقبال گسترده از این دوره نمایشگاه شد.
تابش فر در ادامه با اشاره به پیشگامی این بانک در توجه به حوزه های فرهنگی و  اجتماعی کشور، افزود: معتقد هستیم باید تمامی دستگاه ها به این قضیه همت گمارند، زیرا راه پیشرفت و تعالی کشور در توجه به این موضوع است.


مدیر امور بازاریابی بانک شهر خبر داد:
افزایش بازدیدکنندگان و تعداد تراکنش ها در سی امین نمایشگاه کتاب تهران

همچنین مدیر امور بازاریابی بانک شهر  از افزایش بازدیدکنندگان و تعداد تراکنش ها در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

حسین ابوحمزه با بیان این مطلب افزود: متقاضیانی که بن کارت های خود را  در این دوره از نمایشگاه استفاده نکرده اند می توانند دربازه زمانی که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، اقدام به گرفتن قدرالسهم خود از خودپرداز های بانک شهر کنند.

وی  تصریح کرد: همچنین این افراد می توانند از طریق دستگاه های کارتخوان وابسته به شبکه شتاب،  قدرالسهم بن کارت های خود را خرید کنند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه تا بعد از ظهر روز نهم در حدود  سه میلیون نفر از نمایشگاه سی ام بازدید کرده اند، تصریح کرد: آمار فروش نیز به نسبت سال قبل افزایش چشمگیری داشته است و حدود 15 درصد، افزایش فروش را به نسبت سال گذشته داشته ایم .

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد تراکنش ها نیز 15 در صد به نسبت سال قبل افزایش داشته است.

ابوحمزه با اشاره به رضایتمندی ناشران و بازدیدکنندگان از خدمات بانک شهر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت ، گفت:حتی در  نظر سنجی هایی که توسط وزارت ارشاد انجام شد نیز ناشران رضایت کامل خود را از بانک شهر اعلام کردند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی در سال جدید با عاملیت بانک شهر ، عنوان کرد: چند روز پس از اختتامیه نمایشگاه کتاب تهران، برنامه ریزی ها برای برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی آغاز می شود.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از نمایشگاه های کتاب استانی ، افزود:امیدواریم از ابتدای شهریورماه شاهد برگزاری این نمایشگاه ها باشیم که به طور حتم، به روز ترین خدمات بانکی در آنها ارایه خواهد شد.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود