امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
02/24 1396


گروه بازار پول - بانك صنعت و معدن تسهيلاتي بالغ بر ٩٨٣ميليارد تومان را به ٦ طرح سيماني كشورمان تخصيص داده است كه با بهره برداري از آنها براي ١٣٥٦نفر اشتغال مستقيم فراهم مي شود.

به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن از ميان اين طرح ها ، طرح هاي سيمان غرب آسيا در خراسان رضوي ، سيمان خاكستري ني ريز در استان فارس ، سيمان مهر ماكو در آذربايجان غربي و خاور سيمان پارسيان در چهارمحال و بختياري با ٨٢٠ميليارد تومان تسهيلات بانك صنعت و معدن در حال اجرا هستند كه با راه اندازي آن ها ١٠٢١شغل مستقيم ايجاد مي شود.

تصويب ١٦٣ميليارد تومان براي دو طرح سيمان سفيد زاگرس در لرستان و سيمان فارس در استان فارس از ديگر اقدامات بانك صنعت و معدن در زمينه تامين مالي طرح هاي سيماني بانك صنعت و معدن به عنوان مباني توسعه صنعتي است كه حاصل آن ايجاد شغل براي ٣٣٥ نفر خواهد بود.

 گفتني است بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير با تامين مالي طرح هاي پتروشيمي، نيروگاهي، سيمان ، فولاد و...گام هايي اساسي در ايجاد توسعه اي پايدار و بالنده در كشور برداشته است.      

تسهیلات اعطایی طرح رونق تولید بانک صنعت و معدن از ٢ هزار و ٢٥٠ میلیارد تومان گذشت

میزان تسهیلات بانك صنعت و معدن به صنایع كوچك و متوسط كشورمان در قالب طرح رونق تولید به دوهزار و ٢٥٨ میلیارد تومان رسید .

 این میزان تسهیلات به یكهزار و ٥٨٦ طرح در ٣١ استان كشورمان پرداخت شده و تاثیر مثبتی در حفظ اشتغال و حل مشكل سرمایه در گردش آنها گذاشته است.

گفتنی است استان های اصفهان ، تهران و قم به ترتیب بیشترین حجم تسهیلات را در قالب طرح رونق تولید از بانك صنعت و معدن دریافت داشته اند.

 گفتنی است طرح رونق تولید به منظور رفع موانع واحد های صنعتی كوچك و متوسط ، توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت طراحی شده و با همكاری نظام بانكی كشور به اجرا درآمده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود