امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/17 1393

ایران و جهان - کوروش پرویزیان از مدیران نام آشنای سیستم بانکی که با توجه به احراز پست های سابق در هیات مدیره برخی شرکت ها راه یافته بود اکنون با صندلی های مدیریتی خود در چندین شرکت خداحافظی می کند .

به گزارش خبرنگار ایران و جهان ، حضور پرویزیان در بانک سپه به زمان مدیریت قبلی باز می گردد.رامین پاشایی فام که از صندلی مدیریت عامل بانک سپه عازم آلمان جهت مداوا شد هنوز دوران مداوای خود را کامل نکرده است و همچنان در این کشور به سر می برد .

هرچند که هنوز نام رامین پاشایی فام مدیر عامل سابق بانک سپه به عنوان رئیس هیات مدیره در سایت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان یکی از شرکت های متعلق به گروه سرمایه گذاری امید که بر اساس آخرین اطلاعات سهم در بازار 68 درصد آن متعلق به بانک سپه است ،وجود دارد اما در آینده این نه چندان دور با تغییرات فعلی مدیریتی بانک سپه ( حضور سید کامل تقوی ن�?اد به عنوان مدیر عامل)و البته تغییرات قانونی نام وی از فهرست اعضای هیات مدیره این شرکت خارج می شود.

اما بررسی شرکت های زیر مجموعه بانک سپه شاخه دیگری را معرفی کرد و آن حضور پررنگ کوروش پرویزیان در شرکت های زیر مجموعه بانک سپه است .پرویزیان که با واسطه حضور در راس برخی بانک ها از جمله بانک توسعه صادرات و گویا به جهت عضویت در شورای پول و اعتبار و موسسه عالی بانک داری در برخی شرکت های بانک ها مشغول به فعالیت بوده است باورود به فصل مجامع شرکت ها باید از شرکت های قبلی خداحافظی کند و البته در شرکت هایی مشغول به کار شود.

حضور او در شرکت های زیر مجموعه بانک سپه که به دوران پاشایی فام باز می گردد گویا در روزهای اخیر محدود شده و وی در روزهای گذشته از برخی شرکت های زیر مجموعه بانک سپه منجمله تامین سرمایه امید کنار گذاشته شده است .

اما بحث این تغییرات به همین جا ختم نمی شود و وی هم اکنون نائب رئيس هيات مديره شرکت گروه سرمایه گذاری امید است . هرچند که سمت او به صوت غیر موظف در این شرکت تعریف شده اما حضور مدیر عامل یک بانک در شرکت سرمایه گذاری بانکی دیگر جای سوال دارد .هرچند که با برگزاری مجمع این شرکت در خرداد ماه وی با گروه سرمایه گذاری امید خداحافظی خواهد کرد اما وی از سال مالی گذشته یعنی درست زمانی که عضو شورای پول و اعتبار و رئیس موسسه علوم بانکی بوده در شرکت های زیر مجموعه بانک سپه حضور داشته است.

توانایی های وی به همین جا ختم نمی شود و نامبرده در مهرماه سال گذشته مسئولیت مدیر عاملی بانک سینا را پذیرفت و با مدیریت علمی سعی کرد صندلی خالی همتی را با شایستگی پر کند.
اما پرویزیان پیش از این نیز رئیس هیات مدیره شرکت گل گهر از شرکت های زیر مجموعه بانک سپه نیز بوده است .

شنیده ها حاکی از آن است که با برگزاری مجمع گروه سرمایه گذاری امید در خرداد ماه وی به زودی از این گروه نیز خداحافظی می کند.شایان ذکر است که وی به نمایندگی از شرکت مدیریت توسعه گوهران امید به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه سرمایه گذاری امید به عنوان نائب رئیس هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری امید انتخاب شده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود