امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
03/10 1393

ایران و جهان - شنیده ها حاکی از آن است که خسرو فرحی که از دولت دهم به عضویت هیات مدیره بانک صنعت و معدن درآمده بود از ترکیب هیات مدیره این بانک کنار رفته است .
به گزارش ایران و جهان ، شنیده ها از بانک صنعت و معدن حاکی از آن است که خسرو فرحي عضو موظف هیئت مدیره این بانک از ترکیب چهار نفره هیات مدیره جدا شده و به عضویت در هیات مدیره پست بانک در آمده است.
وی که از دولت دهم همچنان در ترکیب چهار نفره هیات مدیره بانک صنعت و معدن قرار داشت،دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت از مؤسسه عالی آموزش و پرورش است. شنیده ها حاکی از آن است که وی در روزهای اخیر مسئولیت های فراوانی را در بانک عهده بوده است و با خواست خود از ترکیب بانک خدا می شود. هرچند که عضویت وی در هیات مدیره پست بانک رسما اعلام نشده است اما گویا دوشنبه هفته گذشته مراسم معارفه وی در این بانک برگزار شده است .
نامبرده در سال 1385 مدیر کل سرمایه گذاری و اعتبارات پست بانک بود که از این بانک خداحافظی کرد و به بانک صنعت و معدن پیوست .فرحی به دعوت مهدی رضوی مدیرعامل وقت بانک صنعت و معدن به عنوان معاون ارزیابی طرح ها معرفی شد و در خرداد 1388 معاونت منابع انسانی بانک را عهده دار شد و سپس در مرداد 1387 به عنوان معاون مالی انتخاب شد. 
وی با حکم شمس الدین حسینی در فروردین ماه 1391در ترکیب هیات مدیره بانک صنعت و معدن جا گرفت.
فرحی به نمایندگی از سرمایه گذاری ایران و فرانسه در شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به جای غلامرضا مصطفی پور به سمت عضو هیات مدیره و نائب رئیس هیات مدیره در سال 1391 نیز انتخاب شد .وی به نمایندگی از بانک صنهت و معدن در سال 1391 به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت شبکه صرافی صنعت و معدن نیز انتخاب شده بود.

شایان ذکر است که غلامعباس نعمت اللهي دیگر عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن که از دولت دهم در این گروه عضویت دارد همچنان عضو هیات مدیره است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود