امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
03/18 1393

ایران و جهان – به ما که رسید اعلام کردند که نمی توانید شرکت اقماری راه اندازی کنید و پذیره نویسی شرکت سرمایه گذارس ما در بورس نیمه کاره ماند.
به گزارش خبرنگار ایران و جهان،عباس عسگر زاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در حاشیه نمایشگاه هشتمین نمایشگاه بورس ،بانک و بیمه تفاهم نامه ای با صندوق ضمانت صادرات ایران امضا کرد .
وی در حاشیه این مراسم با ابراز ناخرسندی از اینکه از راه اندازی شرکت سرمایه گذاری محروم شدیم افزود:در شبکه بانکی امروز نمی توان با جمع آوری سپرده و ارائه تسهیلات سود آور بود و راه اندازی شرکت های سرمایه گذاری ضروری است .وی با اشاره به اینکه بانک حکمت ایرانیان از نهادهای لازم در این زمینه بی بهره است افزود:بانک مرکزی مجوز صرافی را نیز به ما ارائه نداده است .

وی با اشاره به اینکه در راستای قرار داد جدید حدود 20 تا 30 درصد تسهیلات بانک حکمت ایرانیان به بخش بازرگانی اختصاص می یابد حداقل این نرخ را 28 درصد عنوان کرد .
عسگرزاده با بیان اینکه راه برون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی تقویت بخش بازرگانی است افزود تفاهم نامه امروز در این راستا به امضا می رسد.
در این مراسم شه حامد مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات نیز با اشاره به اینکه با توجه به برنامه پنجم که صادرات 300 میلیارد دلاری را پیش بینی کرده از این برنامه عقب هستیم افزود : صادرات در سه سال گذشته به 100 میلیارد دلار رسیده و دست یابی به صادرات 200 میلیارد دلاری در سال های باقی مانده برنامه پنجم سخت خواهد بود. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود