امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
04/21 1393

ایران و جهان - وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمد خزاعی را به عنوان معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران جایگزین بهروز علیشیری کرد.


به گزارش ایران و جهان امروز، شنبه 21 تیرماه 93، در حالی علی طیب‌نیا با صدور حکمی محمد خزاعی، سفیر و نماینده دائم سابق ایران در سازمان ملل را به سمت معاون خود منصوب کرد که پیش از این پیش بینی می شد که وزیر دولت یازدهم تغییرات بیشتری را در این وزارت خانه اعمال کند. علی طیب نیا پس از تغییر مدیر عامل بانک های دولتی در سال گذشته و البته رئیس کل گمرک ، مدير عامل شركت سرمايه گذاريهاي خارجي ايران،سازمان خصوصی سازی،معاونت اقتصادی و معاونت مجلس وزارت خانه سایر ترکیب را تقریبا حفظ کرد به گونه ای که صالح آبادی رئیس سازمان بورس،عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی ،محمدی رئیس سازمان اموال تملیکی از دولت دهم در بدنه وزارت اقتصاد قرار دارند.البته مدیر عامل بیمه ایران و بیمه مرکزی نیز در گروه تغییرات قرار دارند.
به هرحال وی تصمیم گرفتهکه علیشیری را به عنوان مشاور به خدمت بگیرد.

خزاعی که متولد 1332 در شهرستان کاشمر است از پنجم تیر ماه 86، تا 18 اسفند سال گذشته، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل بوده است.

همچنین بهروز علیشیری، رییس سابق سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران طی حکمی از سوی طیب‌نیا به سمت مشاور وزیر منصوب شد.


علیشیری که مدرک دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه خود را در سال 1385 از دانشگاه تهران دریافت کرده است، از سال 1387 تاکنون به عنوان رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران فعالیت می‌کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود