امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
02/18 1396


 گروه بازار پول - مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت : اين بانك به عنوان بانك توسعه اي و تخصصي بخش صنعت و معدن در مسير توسعه صنعتي كشور گام هاي اساسي برمي دارد و اين امر مستلزم تعامل و همكاري گسترده مسئولان و مديران استان ها در سراسر كشور است.


 به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن افخمي در ديدار با اسدالله درويش اميري استاندار زنجان با اشاره به اين كه بانك صنعت و معدن در مسير ايجاد تعامل هرچه وسيع تر با موسسات مالي بين المللي همواره به نوسازي فرايند هاي خود مي پردازد از سيستم بانكداري متمركز به عنوان آخرين دستاورد اين بانك ياد كرد.

 وي گفت ارتقاء فرايندها موجب افزايش كارايي بانك صنعت و معدن در تامين مالي ريالي و ارزي صنايع در استان ها ميشود و آثار خود را بر زندگي مردم و ايجاد اشتغال بويژه در مناطق محروم و كمتر توسعه يافته ميشود.


 مديرعامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: اين بانك تاكنون ٢ هزار و ٢٥٠ ميليارد تومان به يكهزار و ٥٨٠ واحد صنعتي در كشور و ٧٤ ميليارد و ٨٠٠ ميليون تومان به ٥٦ طرح كوچك و متوسط صنعتي در قالب طرح رونق توليد پرداخته است.


 استاندار زنجان در اين ديدارگفت : با اتمام و به بهره برداري رسيدن طرح هايي كه با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان زنجان در حال اجراست اين استان به افق هاي تازه اي از توسعه صنعتي و رشد اقتصادي دست خواهد يافت.

 وي طرح هاي بزرگ صنعتي نظير توسعه و انرژي شمال و جنوب ، الگا گندم گون ، كيلوس ، پويا ريس ابهر، سرجين بافت بهبهاني ، كابل ابزار دقيق ابهر و نورد فولاكاران افق را از طرح هاي آن استان با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن برشمرد.

 استاندار زنجان نقش بانك صنعت و معدن را درمسير تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور بسيار حائزاهميت توصيف كرده و بيان داشت: نتيجه خدمات اين بانك در تمام استان ها قابل مشاهده است و صنايع كشور با استفاده از تسهيلات اين بانك توانستند موانع عمده اي را پشت سر گذاشته و به حيات خود در چرخه اقتصاد ملي ادامه دهند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود