امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
05/27 1393

ایران و جهان - تهرانفر می گوید که هرگز قصد بی ارزش کردن زحمات همکاران خوب خود را در بانک مرکزی و سایر بانک نداشته و ندارم. 

به گزارش ایران و جهان، بانک مرکزی در حالی به 15 شهریور سالگرد تاسیس نظارت استانی نزدیک می شود که دقیقا در آستانه پنجمین سال این طرح، آن را در شهرستان ها محدود می کند .بانک مرکزی در سال 1388 نسبت به 
راه اندازی طرحی موسوم به نظارت استانی اقدام کرد و در سال 1393 با این استدلال که نظارت استانی کاربردهای لازم را ندارد نسبت به محدودیت این طرح در برخی شهرستان ها اقدام کرد که ایران و جهان پیش از این به تفصیل در خصوص تغییرات سازمانی بانک مرکزی با توجه به تغییرات اخباری را منتشر کرد .

خبرهای جدید حاکی از آن است که در روزهای اخیر بنابر تغییرات چارت نظارت بانک مرکزی، حکم انتقال کارمندان اداره نظارت استانی صادر شد . بر این اساس افرادی که در شهرهای مختلف دارای مسئولیتی در این حیطه بودند با احکام جدید نقش آفرینی خواهند کرد.

اما چندی پیش تهرانفر، حذف نظارت استانی بانک مرکزی را اقدام مناسبی برشمرد و گفت: افرادی که در این زمینه اظهار نظر می کردند، به خاطر این بود که منافعشان به خطر افتاده بود و در شان مقامات ارشد بانک مرکزی نبود که در این زمینه واکنش نشان دهند.

در همین زمینه نقدها و نظرهای مختلفی در خصوص نظارت و مسائل و مشکلات این بخش از سوی کاربران ایران و جهان بعضا در ذیل اخبار منتشر شد و یا نشد. کاربران بعضا به ارائه مباحثی در این خصوص پرداختند و انتقاداتی را به معاون نظارتی بانک در این زمینه وارد دانستند.

حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی در پاسخ به این موارد به ایران و جهان می گوید؛هرگز قصد بی ارزش کردن زحمات همکاران خوب خود را در بانک مرکزی و سایر بانک نداشته و ندارم .به گفته وی انتقاد ها متوجه افرادی است که بی جهت رو در رویی با ریاست بانک مرکزی داشته اند . تهرانفر در پایان می گوید که زحمات دوستان و همکاران خوب این بخش همواره بر بنده و اداره نظارت پوشیده نیست .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود