امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
06/30 1393

ایران و جهان - بانک پاسارگاد در حرکتی جدید سهام واحد CIP فرودگاه بین المللی  امام خمینی تهران را خرید .این اقدام در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر تاکیدات فراوانی در خصوص واگذاری بنگاه های تابعه بانک ها شده است .



به گزارش ایران و جهان ، درخصوص میزان سرمایه گذاری در این واحد اطلاعات دقیقی در اختیار نیست. اما گفته می شود ارزش کل این واحد بیش از 100 میلیارد تومان است.

این گزارش حاکی است، بانک پاسارگاد هم اکنون مالک 51 درصد سهام این واحد است.
پیش از این نیز علی نیکزاد وزیر راه دولت سابق اعلام کرده بود بخش‌هایی چون CIP و VIPPصرفه اقتصادی چندانی ندارد و باید به بخش خصوصی واگذار شود تا از این خدمات برای دولت درآمد زایی شود.
 این گزارش می‌افزاید، همچنین تعدادی از بانک‌های خصوصی از جمله پاسارگاد به مشتریان وی�?ه خود خدماتی از جمله تخفیف در هزینه‌‌های استفاده از CIP فرودگاه امام خمینی حین خروج از کشور ارائه می‌دهند. 
این در حالی است که بانک مرکزی در روزهای اخیر تاکیدات فراوانی را در خصوص واگذاری بنگاه های تابعه بانک ها داشته است . در این شرایط معلوم نیست بانک پاسارگاد با چه هدفی نسبت به خرید سهام این بخش اقدام کرده است ؟

به گزارش پول پرس، استفاده از سرویس تشریفات اختصاصی CIP این امکان را به مسافر می‌دهد که به جای صرف وقت برای انجام تشریفات ورودی مرسوم، این کار را به کارکنان CIP واگذار کند. طی این فاصله، مسافر و همراهانش می‌توانند در جایگاه CIP استراحت کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود